Auto
OTKRIVENA VELIKA TAJNA: Nije ni čudo što su kineski električni automobilu toliko jeftiniji od konkurencije…
15. Apr. 20240
Takvi su automobili značajno zaprijetili kompanijama koje su desetljećima dominirale tržištem i sada moraju promijeniti cijeli svoj način poslovanja, što nije jednostavno.
Auto
19. Dec. 2023
0
Jedan od ključnih, a za mnoge i ključan faktor s kojim automobilske kompanije žele osvojiti što veći dio tržišta električnih vozila je proizvodnja cjenovno povoljnih modela. To su shvatili i u Reanultu i Volkswagenu, a poznato je i kako Elon Musk ima takve planove o Tesli cijene oko 25.000 dolara. Dok ove kompanije tek pripremaju i najavljuju jeftinije modele, Kinezi su već ispred konkurencije te osvajaju tržište jeftinijim i tehnološki naprednim modelima. Takvi su automobili značajno zaprijetili kompanijama koje su desetljećima dominirale tržištem i sada moraju promijeniti cijeli svoj način poslovanja, što nije jednostavno.
Jedna od takvih kineskih kompanija čiji su automobili sve popularniji i na europskom tržištu je Nio. Njihovi automobili trenutno konkuriraju modelima u premium segmentu poput BMW-a i Mercedesa, no u planu imaju i razvoj dva podbrenda s povoljnim cijenama s kojima, među inim, namjeravaju napasti i europsko tržište.
Još od ranije govori se o novom podbrendu Alps, a prvi modeli tog brenda na tržištu EU navodno bi se trebali pojaviti u drugoj polovici sljedeće godine, javlja Reuters. No kako je na konferenciji za novinare najavio suosnivač i predsjednik kompanije Lihong Qin, u planu imaju još jedan podbrend koji će biti cjenovno još povoljniji, a u Europi ga možemo očekivati tokom 2025. godine. Od Fireflya možemo očekivati manja vozila orijentirana na porodice, a ono što je najzanimljivije oko njih je cijena.
Iz kompanije još ne govore o cijenama, no prema izvorima Electreka, ona bi se za modele Firefly trebala kretati od samo 14 tisuća dolara pa do 28.000 dolara. Modeli brenda Alps trebali bi stajati od 28 do 42.000 dolara, a Niovi automobili bit će najskuplji u ponudi i namijenjeni onima dubljeg džepa.
U posljednjem razgovoru s medijima, Qin nije govorio o brendu Alps, već samo o Fireflyu, no za očekivati je kako će se kroz dvije godine automobili oba ova Niova brenda biti dostupni na europskom tržištu. Kineska kompanija namjerava sa svojim glavnim brendom te s oba podbrenda upravljati potpuno odvojeno, odnosno imat će vlastite timove i odjele za istraživanje i razvoj.
Auto
OTKRIVENA VELIKA TAJNA: Nije ni čudo što su kineski električni automobilu toliko jeftiniji od konkurencije…
15. Apr. 20240
Auto
TEŽAK UDARAC KINESKI PROIZVOĐAČIMA AUTOMOBILA: Europska komisija ima dokaze, cijene će drastično porasti…
07. Mar. 20240
Auto
AGRESIVNI KINESKI UDAR NA EUROPSKO TRŽIŠTE AUTOMOBILA: Munjeviti rast prodaje, glavni adut dramatično niža cijena…
07. Sep. 20230
Auto
KINEZI NAPADAJU: Kupcima u Europi su sve draži kineski automobili, razlog je…
19. Apr. 20230
Evropa
JESU LI ZAKAZALE SLUŽBE SIGURNOSTI: Stručnjak o napadu na slovačkog premijera Roberta Fica
Prije 11 min0
Regija
NJEMAČKI MEDIJI O NAJMLAĐOJ ČLANICI EU: Susjedna Hrvatska će za 20 godina biti prazna
Prije 36 min0
Svijet
PREDSJEDNIK TURSKE TVRDI: "Sporovi oko vode uzrokuju sukobe širom svijeta"
Prije 47 min0
Kultura
BH. GLUMICA SELMA ALISPAHIĆ: “Najvažnije i najteže u teatru izrežirati ljudske odnose” (VIDEO)
Prije 56 min0
Auto
PLANIRATE LI NA PUT: Šta sve možete unijeti u Njemačku, Hrvatsku i druge zemlje EU?
16. Maj 20240
Auto
NIŠTA NIJE ONAKO KAKO SE ČINI: Evo koliko njemački automobilski divovi zarađuju na jednom prodanom vozilu…
16. Maj 20240
Auto
PLANIRATE LI LJETOVATI U GRČKOJ: Zbog novog zakona sa ovim automobilom ne putujte
15. Maj 20240
Auto
AUTOMOBILSKI DIV NE ODSTAJE: Otkriveno kada prelazi isključivo na električne modele…
15. Maj 20240
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.