Mini market
REAKCIJA FARUKA KAPIDŽIĆA NAKON TV GOSTOVANJA: "Jeste li ikad gledali 'intervju' u kojem novinar cijelu emisiju isključuje mikrofon gostu?"
Prije 11 min0
Cilj joj je okupiti mladi i dinamičan kolektiv koji će priču o edukativnom turizmu podići na viši nivo i koji će djelovanje TraveloBIH proširiti i izvan okvira BiH.
Ekonomija
28. Feb. 2020 28. Feb. 2020
0
Brojni strani državljani koji posjećuju Bosnu i Hercegovinu, ne dolaze samo kao turisti, već ima i onih koji u našoj zemlji rade, studiraju, ali i onih koji bi sa naučne strane željeli upoznati BiH. Osim kulturnih i historijskih spomenika, Bosna i Hercegovina atraktivna je posjetiocima zbog protekle agresije i ratnih sukoba. Objekti poput Sarajevskog tunela, Muzeja ratnog djetinjstva, Muzeja genocida, također su zanimljivi strancima.
Oni žele više saznati o Bosni i Hercegovini i o životu ljudi u post-konfliktnom društvu.
Mlada sarajevska poduzetnica Elma Mahmutović otkriva za Slobodnu Bosnu kako je došla do originalne ideje da pokrene agenciju za edukativni turizam i event menadžment TraveloBiH.
"Radeći više od deset godina u domaćim i međunarodnim nevladinim organizacijama, i na event menadžmentu i slično upoznala sam brojne strane državljane. U jednom trenutku su me počeli kontaktirati univerziteti, studijski odsjeci i grupe, koji dolaze u BiH jer žele da uče o specifičnim temama, primjerice kako izgleda život u postkonfliktnom društvu, kakav je proces tranzicijske pravde u BiH i regionu, kako ide suočavanje sa prošlošću, kakva je to historija Bosne i Hercegovine. Većinom ljude zanima ova novija historija, ali i historija općenito. Onda sam počela pomagati ljudima, da kreiraju pakete sami za sebe - koga da kontaktiraju, koje govornike da pozovu, koja mjesta da obiđu. Kroz svoj angažman u raznim organizacijama bila sam u situaciji da mene ili organizaciju kontaktiraju ljudi i da traže pomoć", kaže Mahmutović.
Upravo kroz ovo iskustvo, shvatila je da nema pružanja usluga ovakvog tipa, i da postoji tu veliki potencijal.
"Stranci puno dolaze u Bosnu i Hercegovinu, međutim, oni imaju kontakta sa klasičnim turističkim agencijama koje nude klasični turistički sadržaj. Oni kada dođu kao studijska grupa da uče nešto i da provedu tu ciljano neko vrijeme, nemaju nekoga ko će njima pomoći u organizaciji, logistici, kreiranju programa i sadržaja. Tu sam prepoznala priliku da pokrenem svoj biznis i da pružam tu vrstu usluga", objašnjava naša sagovornica.
Napominje da je još dodala elemente event menadžmenta.
"Event menadžment, kao što je organizacija konferencija i seminara, ostaje otvoren lokalnim firmama i organizacijama. Također, primjetila sam da veoma mnogo mladih stranaca žele doći u BiH i obaviti neki kratkoročni volonterski angažman i staž u BiH. Zanimaju ih teme koje su aktuelne u našoj zemlji ili rade istraživanja, u sklopu svoje master ili bachelor teze. Neki od njih prosto žele steći međunarodno iskustvo, koje je blisko njihovoj budućoj profesiji. Kada dođu u BiH suočavaju sa nizom nekih administrativnih prepreka. Stranci ne znaju koliko legalno mogu ostati u našoj zemlji. U Uredu za poslove sa strancima rijetko ko govori engleski jezik, ne znaju kako da pravno regulišu svoj ostanak, a isto tako kontaktiranje i stupanje u kontakt sa poslodavcima nije jednostavno", rekla je Mahmutović.
Navela je da će se agencija TraveloBiH baviti i posredovanjem između tih studenata i mladih profesionalaca i potencijalnih poslodavaca u BiH.
"To su isključivo kratkoročni angažmani, volonterski ili sticanje neke prakse", dodaje naša sagovornica.
Kaže da se na ovaj korak samostalnosti odlučila, jer već deset godina radi za druge firme i organizacije, pojašnjavajući da je sada osjetila da želi svoju kreativnu energiju usmjeriti na nešto što je njeno i gdje ima slobodu stvaranja.
"S obzirom na to da će TraveloBiH biti prva agencija za edukativni turizam u Bosni i Hercegovini, mislim da u BiH i u zemljama regiona postoji potencijal za razvoj edukativnog turizma", zaključila je Mahmutović.
Rekla je da joj je cilj okupiti mladi i dinamičan kolektiv koji će priču o edukativnom turizmu podići na viši nivo i koji će djelovanje TraveloBIH proširiti i izvan okvira BiH.
(K. S.)
Mini market
REAKCIJA FARUKA KAPIDŽIĆA NAKON TV GOSTOVANJA: "Jeste li ikad gledali 'intervju' u kojem novinar cijelu emisiju isključuje mikrofon gostu?"
Prije 11 min0
Hronika
UŽAS U SUSJEDSTVU: Na radnicu pao prozor sa zgrade gimnazije, stravičan prizor prva ugledala kuharica
Prije 27 min0
Sport
ZBOG LOŠIH VREMENSKIH USLOVA: Odgođene tri utakmice 14. kola, određeni novi termini
Prije 43 min0
Evropa
PRITISAK SVE VEĆI: Predizborna kampanja se zahuktava, može li Scholz preokrenuti negativne trendove?
Prije 1h0
Ekonomija
LOŠA VIJEST ZA FEDERALNE PENZIONERE: U narednoj godini penzije će porasti svega 4,6 posto!
20. Nov. 20240
Ekonomija
SVE OBMANE DODIKOVE VLASTI: Evo kolika je stvarna razlika u penzijama u Federaciji BiH i RS
22. Nov. 20240
Ekonomija
VIŠKOVIĆ I DODIK MOGU ODAHNUTI: U kritičnom momentu pronađen inostrani kreditor?
Prije 20h0
Ekonomija
DUŽNA JE OGROMAN NOVAC: Čuvena sarajevska novinska agencija ide u stečaj!
21. Nov. 20240
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.