Ekonomija
TVORAC PELJEŠKOG MOSTA NAJAVLJUJE: „Zbog oluja morat ćemo ekspresno mijenjati…“
27. Jul. 20230
"Strabag" i "Avax" već su vodili "ratove" putem žalbi na tenderima za gradnju pristupnih cesta Pelješkom mostu
Ekonomija
16. Apr. 2021 17. Apr. 2021
0
Za gradnju čvora Brijesta na pristupnoj cesti Pelješkom mostu u Hrvatske ceste su na javno nadmetanje pristigle dvije ponude, grčkog Avaxa i austrijskog Strabaga. Kako piše Večernji list, iznos obe ponude veći je od procijenjene vrijednosti radova od 42 miliona kuna bez PDV-a.
Strabag je ponudio da će taj posao odraditi za 47,7 miliona kuna, a Avax za 53,1 milion kuna. Nakon ocjene ponuda, onaj ko ne bude izabran imat će pravo na žalbu Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave (DKOM).
List piše da su Strabag i Avax već vodili “ratove” putem žalbi DKOM-u na tenderima za gradnju pristupnih cesta Pelješkom mostu. Početkom 2019. Strabag se žalio na odluku da posao gradnje dionice Duboka – Sparagovići (Zaradeže) dobije Avax te je u tome uspio. Hrvatske ceste zatim su donijele novu odluku prema kojoj je za taj posao odabrana Strabagova ponuda. Na tu odluku se žalio Avax, ali ju je DKOM odbacio. Na drugom tenderu, za gradnju stonske obilaznice, poddionice Sparagovići/Zaradeže – Prapratno i Prapratno – Doli, odabrana je Avaxova ponuda. Strabag se žalio na to, ali neuspješno.
Njihove žalbe, kao i one upućene prije na tendersku dokumentaciju, produžile su rokove za ugovaranje i početak gradnje pristupnih cesta Pelješkom mostu zbog čega će most biti završen nekoliko mjeseci prije cesta, a da bi se most mogao pustiti u promet početkom 2022., nakon što dobije upotrebnu dozvolu, ključan je čvor Brijesta preko kojeg će biti spojen na ceste na Pelješcu.
Izvođač će čvor Brijesta morati sagraditi u roku od 11 mjeseci od dana uvođenja u posao. Krajem prošle godine Hrvatske ceste izabrale su Institut IGH za izradu glavnog projekta s provedbom upravnog postupka ishođenja građevinske dozvole za čvor Brijesta, a njegova procijenjena vrijednost iznosi 900.000 kuna bez PDV-a. Institut IGH bio je najjeftiniji s ponudom od 556.654 kune, piše Večernji list.
Ekonomija
TVORAC PELJEŠKOG MOSTA NAJAVLJUJE: „Zbog oluja morat ćemo ekspresno mijenjati…“
27. Jul. 20230
Ekonomija
NEUM VIŠE NIKO I NE SPOMINJE, GUŽVE SU SE PRESELILE U DRUGI GRAD: Pogledajte šta se događa godinu dana nakon otvaranja Pelješkog mosta (VIDEO)
23. Jul. 20230
Ekonomija
POLITIČKA I SAOBRAĆAJNA ZAOBILAZNICA: Nakon otvaranja Pelješkog mosta, promet kroz Neum smanjen za 70 posto
06. Nov. 20223
Ekonomija
NEVJEROVATNE BROJKE: Objavljeno koliko je vozila u dva mjeseca prošlo Pelješkim mostom…
01. Okt. 20220
Ekonomija
EVO ZAŠTO GRAĐANI ODLAZE IZ ZEMLJE: Prosječna plata u BiH duplo manja nego u Sloveniji
Prije 56 min0
Sport
BANJALUČANI IMALI MOTIV VIŠE: Borac savladao Sarajevo u derbiju kola
Prije 57 min0
Vijesti
NOVI PROBLEMI ZA LAKTAŠKOG VOŽDA: Ruski mediji istražuju kriminal Dodikovih ljudi u Moskvi - Serdarova i Perovića (VIDEO)
Prije 1h0
Politika
MUHASILOVIĆ UZBURKAO JAVNOST: "Dodik se de facto već otcijepio, u tome će ga kad-tad slijediti i..."
Prije 1h0
Ekonomija
IZ LOŠEGA U GORE: Dug "Viaductu" svakodnevno raste, ali stižu još gore vijesti...
17. Apr. 20250
Ekonomija
SUNOVRAT DODIKOVOG TZV. "BOLJEG DIJELA BiH": Federacija BiH duplo likvidnija od RS
17. Apr. 20250
Ekonomija
TUZLANSKI GIGANT RUŠI REKORDE: Bingo obara cijene čak i u susjednoj državi
18. Apr. 20250
Ekonomija
EKONOMISTI UPOZORAVAJU: Likvidnost entiteta RS upitna, vlast ne želi ničega da se odrekne...
18. Apr. 20250
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.