Regija
VANJSKOPOLITIČKI ANALITIČAR O MODERNIZACIJI HRVATSKE VOJSKE: "Ovo oružje može biti ključno, primarno kao sredstvo odvraćanja i poruka 'ne diraj me'"
13. Nov. 20240
V. d. direktor KJP ZOI'84 pojasnio je da projekat izgradnje novog vertikalnog i rekonstrukcija postojećeg sistema transporta na Bjelašnici podrazumijeva nabavku i instaliranje novog ski lifta na trasi BX, te zamjenu i servisiranje postojeće instalacije lifta BX, piše N1.
Ekonomija
06. Sep. 2021 06. Sep. 2021
0
Ministar privrede Kantona Sarajevo Adnan Delić potpisao je danas dva sporazuma s v. d. direktorom KJP ZOI'84 Jasminom Mehićem i direktoricom Zavoda za izgradnju KS Belmom Barlov koji podrazumijevaju realizaciju sufinansiranja projekata izgradnje novog vertikalnog i rekonstrukcije postojećeg sistema transporta na Bjelašnici i Igmanu, te prvu fazu izgradnje i modernizacije parking sistema, video nadzora i kontrole naplate, prenosi Anadolija.
Za sufinansiranje navedenih projekata iz Budžeta Kantona Sarajevo odobreno je 2.295.000 KM.
“Opredjeljenje ove Vlade je da ulaže u planine Bjelašnicu i Igman, a trenutno u KJP ZOI'84 imamo, osim ova dva, i druge spremne projekte koji su urađeni po savremenim metodološkim zahtjevima i zato koristim priliku da kažem da ćemo u narednom periodu imati dobre priče o ulaganju u Bjelašnicu i Igman“, kazao je Delić nakon potpisivanja sporazuma.
Istakao je da su dva spomenuta projekta pripremljena u vrlo kratkom vremenu uprkos komplikovanim administrativnim procedurama, koje su posebno kompleksne kada se radi o projektima ovog tipa. Najavio je i projekte drugih javnih preduzeća iz resora privrede.
“Imamo dosta spremnih projekata u javnim preduzećima i sa svima ćemo potpisati sporazume o sufinansiranju projekata, dijelom zbog transparentnosti trošenja javnog novca, a dijelom i da se pojača i pospješi odgovornost javnih preduzeća prema sredstvima iz budžeta, kako bi ti projekti bili što kvalitetnije pripremljeni i implementirani“, pojasnio je Delić.
V. d. direktor KJP ZOI'84 pojasnio je da projekat izgradnje novog vertikalnog i rekonstrukcija postojećeg sistema transporta na Bjelašnici podrazumijeva nabavku i instaliranje novog ski lifta na trasi BX, te zamjenu i servisiranje postojeće instalacije lifta BX, piše N1.
“Oba lifta ići će istom trasom, uporedo jedan pored drugog“, istakao je Mehić i dodao:
“Jedan od osnovnih razloga paralelne uspostave liftova je posjedovanje potrebnih dozvola koje ne iziskuju dodatne promjene regulacionog plana gradnje, što će ubrzati njihovu implementaciju.“
Na ovaj način povećat će se kapacitet liftova i do tri puta, s obzirom da je sadašnji lift star 30 godina, a njegov trenutni kapacitet je ispod 30 posto od projektovanog. Mehić je najavio i da će već sutra biti raspisani javni pozivi za realizaciju dva projekta.
Mini market
DOBIO I GRATIS KARTE: Direktor KPZ Zenica Rusmir Isak pohvalio se posjetom menadžera Amara Gileta i Slađe Allegro
Prije 13 min0
Društvo
REZULTATI ISTRAŽIVANJA POLITIČKE NAUČNICE SA HARVARDA: Pravilo 3,5 posto je recept za uspješne proteste koji nikad nije omanuo, mala manjina može da promijeni svet
Prije 18 min0
Vijesti
KANTONALNI SUD U BIHAĆU: Bivši premijer Husein Rošić pravosnažno osuđen na 10 mjeseci zatvora i tri godine zabrane...
Prije 22 min0
Regija
VUČIĆ JE MALO SUMANUTIJI NEGO INAČE: Kaže da su na njegov skup u beogradskom Sava centru "vještačkom inteligencijom ubacili neke 'krezube' ljude" (VIDEO)
Prije 42 min0
Ekonomija
NIKO NEĆE DA RADI: Javno preduzeće u BiH traži više od 200 radnika, ali uzalud
24. Dec. 20240
Ekonomija
KO TO MOŽE PLATITI: Cijene kvadrata stana u Bosni i Hercegovini uskoro idu iznad...
26. Dec. 20240
Ekonomija
OBJAVLJENA NOVA UREDBA O NERADNOJ NEDJELJI: Evo šta to znači
26. Dec. 20240
Ekonomija
MILIONER IZ SREDNJE BOSNE DOBIO KONKURENCIJU: Novi zaplet u preuzimanju pivovare, javili su se...
Prije 6h0
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.