Ekonomija
IZGRADNJA KORIDORA 5C: Autoput bi mogao izolovati jedan bh. grad, traži se reakcija
25. Jul. 20240
Iz korita Bosne već se naziru stubovi mosta...
Ekonomija
17. Maj 2022 18. Maj 2022
0
Vrućina, prašina, buka mašina i radnici koji vrijedno rade na izgradnji dionice koridora 5C kroz RS svakodnevna su slika sa gradilišta, prenosi ATV Banja Luka.
U zavisnosti od potreba, oko 250 radnika je, dnevno angažovano na dvije dionice. Slađan Antić kao pomoćnik na baueru, i do 12 sati provede na gradilištu, ali nije mu teško.
"Nema neke težine jednostavno uspemo da se izborimo. Trenutno radimo na bušenju šipova posle toga se radi evo vidite udaraju postavljaju talpe i tako priprema za nastavak betonskih stubova koji će kasnije da nose most", kaže Slađan Antić, radnik.
Na drugoj dionici radi se tek šest mjeseci, a iz korita Bosne već se naziru stubovi mosta. Na dijelu prve treba da se navuče habajući sloj asfalta i montira oprema. Obje dionice su jednake dužine, sa zahtjevnim objektima.
"Ovo je interesantno ova prva dionica na svojih 5.5 kilometara ima preko tri miliona 900 kubika nasipa, što govori o kompleksnosti izvođenje, jer cijelom dužinom prolazi uz Bosnu pa je to plavno područje pa su nasipi visoki, a definitivno će najzahtjevniji biti na obe ove izgradnja tunela čija je dužina oko 2 kilometra", kaže Marko Salapura, „Integral inženjering“.
Kako teku radovi došao je da vidi i predsjednik Vlade. Sa direktorom Autoputeva obišao je gradilište na prvoj dionici, na pravcu od petlje Tovira do petlje Kostajnica.
Prva dionica čija je gradnja počela juna 2019. mogla bi da bude završena do kraja idućeg mjeseca. Most i naplatne rampe će biti u funkciji. Druga dionica gradi se od Kostajnice do Putnikovog brda, dužine šest kilometara, a naziva se i dobojskom obilaznicom.
"Ko ide za Doboj ne silazi u Kladarima kao do sada nego produži preko mosta i dođe na ovaj most i ide za Doboj, na Kladarima će silaziti samo oni koji idu prema sjeveru, Modriči, magistralnim putem ili lokalno za Derventu", kaže Dušan Topić, direktor Autoputeva Republike Srpske.
Rok za zavšretak druge faze je 2024 godina. Treća i četvrta, u dužini od oko 36 kilometara, sjeverno prema Modriči, radiće se kao jedan lot.
"Trenutno se vode pregovarački postupci vodi se trijaža i mi očekujemo do kraja 22 godine da budu izabrani izvođači potpisani ugovori i da možemo krenuti u izgradnju dionice", kaže Radovan Višković, predsjednik Vlade Republike Srpske.
Njena vrijednost je oko 240 miliona eura, a rok za završetak tri godine od potpisivanja ugovora. Prva dionica košta 70, druga 150 miliona eura.
Ekonomija
IZGRADNJA KORIDORA 5C: Autoput bi mogao izolovati jedan bh. grad, traži se reakcija
25. Jul. 20240
Ekonomija
AKTIVNO OSAM GRADILIŠTA U FEDERACIJI BiH: U fazi izgradnje 61 kilometar autoceste
27. Jun. 20240
Ekonomija
POČINJE GRADNJA DIONICA VRIJEDNIH PREKO 2,5 MILIJARDI KM: U igri su i krediti od komercijalnih banaka
08. Apr. 20240
Ekonomija
PROJEKAT SE USPJEŠNO PRIVODI KRAJU: Objavljen impresivni video snimak veoma važne dionice na Koridoru 5C vrijedne 56 miliona maraka (VIDEO)
08. Apr. 20240
Svijet
NA POMOLU VELIKA DRAMA U EU: Orban pozvao Netanyahua u posjetu, Borrell poručio - "mora ga uhapsiti!"
Prije 12 min0
Šareni svijet
TRAGEDIJA U LAOSU: Šestero mladih turista umrlo nakon trovanja metanolom iz alkoholnih pića
Prije 19 min0
Hronika
PUCNJAVA USRED ZAGREBA: U jurnjavi dva automobila prštali meci na sve strane, policija na nogama
Prije 24 min0
Estrada
KARLEUŠIN BIVŠI KRENUO DALJE: Duško Tošić ima novu djevojku, u pitanju je...
Prije 29 min0
Ekonomija
LOŠA VIJEST ZA FEDERALNE PENZIONERE: U narednoj godini penzije će porasti svega 4,6 posto!
20. Nov. 20240
Ekonomija
SVE OBMANE DODIKOVE VLASTI: Evo kolika je stvarna razlika u penzijama u Federaciji BiH i RS
22. Nov. 20240
Ekonomija
VIŠKOVIĆ I DODIK MOGU ODAHNUTI: U kritičnom momentu pronađen inostrani kreditor?
Prije 23h0
Ekonomija
DUŽNA JE OGROMAN NOVAC: Čuvena sarajevska novinska agencija ide u stečaj!
21. Nov. 20240
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.