EVROPA UZVRAĆA UDARAC: Je li ovo kraj za jeftine kineske automobile…

Tavares tvrdi da je nepoznato jesu li kineski proizvođači postavili niže cijene svojih proizvoda s ciljem da zavladaju tržištem i da kasnije podignu cijene.

  • Auto

  • 21. Okt. 2022  

  • 0

Kineski proizvođači automobila trebali bi podlijegati istim tarifama kada izvoze svoje automobile u Europu kao i europski brendovi kada izvoze svoje automobile u Kinu, rekao je direktor automobilskog koncerna Stellantis Carlos Tavares.

Prvi čovjek koncerna u kojem su Peugeot, Fiat, Jeep…, rekao je da kineski brendovi moraju plaćati carine od 10 posto za uvoz automobila u Europsku uniju, dok europski proizvođači automobila plaćaju carine između 15 posto i 25 posto za uvoz automobila proizvedenih u Europi u Kinu.

Kineski brendovi kao što su Nio, BYD, MG, Great Wall i Polestar sve su više prisutni u Europi sa svojim konkurentnim električnim vozilima. Kineski brendovi čine 5 posto europskog tržišta električnih vozila, navodi se u izvještaju koje je objavila ekološka lobistička grupa Transport & Environment.

Tavares tvrdi da je nepoznato jesu li kineski proizvođači postavili niže cijene svojih proizvoda s ciljem da zavladaju tržištem i da kasnije podignu cijene.

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...