POSTIGNUTI ZAVIDNI REZULTATI U 2022: Monetize Ad kompanija zaključila godinu nagrađivanjem zaposlenih

"Radujemo se narednoj godini uz ovakav tim i svakako u februaru planiramo otvaranje još jedne podružnice, s obzirom na činjenicu da radimo na više tržišta i namjeravamo dodatno pojačati tim“, poručuje Mersad Vejzović, tehnički direktor.

  • Ekonomija

  • 30. Dec. 2022  

  • 0

U subotu, 24.12., u Sarajevu, agencija za digitalni marketing, Monetize Ad, nagrađivala je zaposlenike/ce na neuobičajen način. Uspješnu poslovnu godinu su obilježili događajem u Hillsu, gdje su predstavili projekte iz 2022. godine, rapidan rast prometa i broja zaposlenih, a nagradnim izvlačenjem su obradovali 54 zaposlenika i zaposlenice.

„U ovoj godini smo postigli zavidne rezultate, zaposlili više stotina ljudi i otvorili još jednu poslovnicu u Sarajevu. Radujemo se narednoj godini uz ovakav tim i svakako u februaru planiramo otvaranje još jedne podružnice, s obzirom na činjenicu da radimo na više tržišta i namjeravamo dodatno pojačati tim“, poručuje Mersad Vejzović, tehnički direktor.

Kompanija već drugi put u ovoj godini motiviše zaposlene mogućnošću učešća u nagradnoj igri, u kojoj performans diriguje postotak šanse za osvajanjem nagrada. Svi zaposleni imaju priliku učestvovati, tako što radom i ostvarenim rezultatima osvajaju tikete, na koje pišu svoja imena. Prema performansu, raste broj tiketa.

Smatramo da je ovo nesvakidašnji, ali i pogodan način da motivišemo naše radnike za što bolji učinak. Nemoguće je da osobu ne privlači želja za osvajanjem vrijedne nagrade, pa se time radnici mnogo više trude da njihov svakodnevni performans bude na zavidnom nivou. Nama je zadovoljstvo da imamo tim mladih ljudi koji su spremni na izazove, a mi smo tu kao lideri koji to cijene i potiču ih na više“, kaže Ajdin Brković, izvršni direktor kompanije.

Do kraja nagradne igre, skupljeno je skoro 36 hiljada tiketa, sa imenima 456 zaposlenika i zaposlenica. Sistem je nalagao da prvi krug izvlačenja isprati TOP 25 lista, u kojoj su najistaknutiji i zaposlenici koji su najviše radili, kako bi ostvarili što veći broj tiketa s njihovim imenom.

Ipak, na kraju, kod izbora dobitnika ili dobitnice, najčešće presudi sreća. U prvom kolu, TOP 25, izvučeno je ukupno devet nagrada, među kojima je i prvi automobil TAIGO. U velikom bubnju su bila imena svih zaposlenih, a nasumičnim odabirom, dodijeljeno je još 45 nagrada, kao i drugi automobil.

Prvi automobil je osvojio radnik iz sektora development, a drugi automobil je otišao u ruke Call agenta. Među nagradama su se našli još i vaučeri za poklon putovanja, laptopi, mobiteli, televizori i druge vrijedne nagrade.

Više o aktivnostima i radu kompanije, možete pronaći na Instagram (https://www.instagram.com/monetize.ad/?hl=en) i LinkedIn (https://www.linkedin.com/company/67511214/admin/) profilima.

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...