Vijesti
KOLIKO OBEĆANJA MOŽE STATI POD KOŽU: Direktor Autocesta FBiH Denis Lasić duže od dvije godine najavljuje početak gradnje tunela Prenj i svaki put promaši, novi rok je...
29. Jan. 20251
Prva će biti Mostar sjever – Polog u dužini od 20,3 km, a druga Polog – granica RH u dužini od 40,4 km.
Ekonomija
08. Nov. 2023
1
Gradnja jedne od važnijih saobraćajnica za Hercegovinu – brze ceste Mostar – Široki Brijeg – granica Republike Hrvatske trebala bi ubrzo početi.
Prema riječima v. d. direktora Javnoga poduzeća Autoceste Federacije BiH Denisa Lasića, u toku je provođenje pripremnih aktivnosti kako bi iduće godine počela izgradnja brzih cesta Bihać – Cazin – Velika Kladuša, Nević Polje – Turbe i Mostar – Široki Brijeg – granica Republike Hrvatske.
Kada govorimo o ovoj posljednjoj, treba istaknuti kako je riječ o projektu koji će biti podijeljen na dvije dionice.
Prva će biti Mostar sjever – Polog u dužini od 20,3 km, a druga Polog – granica RH u dužini od 40,4 km. Dionica Polog – granica RH (40,4 km) sastoji se od dviju poddionica: Polog – Polugrno i Polugrno – granica RH, piše Večernji list.
Početak trase na poddionici Polog – Polugrno na području je Mostarskog blata (Polog), koje se nalazi na području Hercegovačko-neretvanskog kantona (oko 1,5 km), dok ostatak poddionice prolazi područjem Zapadnohercegovačkog kantona i završava petljom Polugrno.
Cesta će prolaziti područjem Grada Širokog Brijega i općine Grude.
Izgradnja brze ceste od Mostara, preko zapadne Hercegovine do granice s Republikom Hrvatskom značajna je u više segmenata, a posebice kada govorimo o ekonomskim prednostima koje dolaze kao posljedica činjenice da taj projekt na strateškoj razini povezuje dolinu Neretve, odnosno koridor 5C s autocestom A1 koja prolazi zaleđem Dalmacije u Republici Hrvatskoj.
Uz navedene saobraćajnice, na dijelu brzih cesta već se radi. Prema riječima direktora Lasića, trenutno se izvode radovi izgradnje tunela Hranjen koji je dug 5,5 kilometara, a do sada je probijeno više od 50 posto tunela, piše Večernji list
Također, radovi se izvode i na brzoj cesti LOT 5 – petlja Vitez izlaz iz poslovne zone – petlja Nević Polje koja će biti završena do aprila iduće godine.
Oba projekta se finansiraju sredstvima iz budžeta Vlade Federacije BiH, objasnio je Lasić.
U toku je izrada projektne dokumentacije autoceste A2 Tuzla – Brčko. Dužina ove prometnice je 23 kilometra.
Izrada projektne dokumentacije kroz Distrikt Brčko nastavit će se po usvajanju prostornog plana. Završetkom ove prometnice Posavski kanton će se povezati s Republikom Hrvatskom u Orašju, dok se na jugu dionica veže na autocestu A3 Tuzla – Žepče, a time i na koridor 5C.
Uz navedeno, nastavit će se radovi na izvođenju radova posljednje dionice Sarajevske obilaznice LOT 3B. Zbog određenih opravdanih razloga lokalne zajednice koji su uvaženi, nastavku gradnje prethodit će ishodovanje izmjene i dopune urbanističke suglasnosti i odobrenja za građenje.
Vijesti
KOLIKO OBEĆANJA MOŽE STATI POD KOŽU: Direktor Autocesta FBiH Denis Lasić duže od dvije godine najavljuje početak gradnje tunela Prenj i svaki put promaši, novi rok je...
29. Jan. 20251
Ekonomija
LASIĆ OPET ODGODIO TUNEL PRENJ: Fokus je na brzoj cesti Mostar - Grude - Republika Hrvatska
13. Dec. 20242
Društvo
KAD JE HDZ-ov KADAR NA ČELU JAVNOG PREDUZEĆA ONDA SVE MOŽE: " Krešimir i Stjepan dobili stipendije Autocesta FBiH u iznosu od 300 KM a ne žive uopće u BiH"
10. Dec. 20240
Ekonomija
HDZ-ov KADAR POGAZIO NAJAVE O TRANSPARENTNOM RADU: Lasić ukinuo 'crnu listu' firmi koje su pokušale varati na tenderima i izvođenju radova
21. Jun. 20240
Hronika
STRAVIČNA SAOBRAĆAJNA NESREĆA: Banjalučko tužilaštvo iznijelo detalje tragedije u kojoj je poginuo Srđan Todorović
Prije 24 min0
Ekonomija
EVO ŠTA JE NERMIN NIKŠIĆ NAPRAVIO: Vlada FBiH uvećala unutrašnji dug za dvije godine za više od 720 miliona KM
Prije 25 min0
Politika
SLUČAJ VIADUCT POTRESA BiH: Igre političke trgovine i populizma na račun države, dok rješenje postoji i ključ je u rukama Vijeća ministara
Prije 29 min0
Regija
SRBI U VELIKOM BROJU BJEŽE IZ SRBIJE, SELE SE U HRVATSKU: Ovo je njihov razlog
Prije 30 min0
Ekonomija
IZ LOŠEGA U GORE: Dug "Viaductu" svakodnevno raste, ali stižu još gore vijesti...
17. Apr. 20250
Ekonomija
SUNOVRAT DODIKOVOG TZV. "BOLJEG DIJELA BiH": Federacija BiH duplo likvidnija od RS
17. Apr. 20250
Ekonomija
TUZLANSKI GIGANT RUŠI REKORDE: Bingo obara cijene čak i u susjednoj državi
18. Apr. 20250
Ekonomija
EKONOMISTI UPOZORAVAJU: Likvidnost entiteta RS upitna, vlast ne želi ničega da se odrekne...
18. Apr. 20250
trenutak ...
Komentari - Ukupno 1
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.