IZ ViK-a OBAVJEŠTAVAJU STANOVNIKE KANTONA SARAJEVO: Voda u sistemu javnog vodosnabdijevanja...

(...) i nakon prekida zdravstveno ispravna.

  • Vijesti

  • 10. Sep. 2024  10. Sep. 2024

  • 0

KJKP “Vodovod i kanalizacija” d.o.o. Sarajevo obavijestio je danas korisnike da nakon ponovne uspostave vodosnabdijevanja obavezno slijede uobičajene upute koje se primjenjuju kod nestanka vode iz bilo kojeg razloga, tj. da puste vodu da "oteče" (ispiranje instalacija) dok na istočište ne dođe "hladna" voda što je znak da je izmijenjena voda u unutrašnjim instalacijama.

Prema dosadašnjem dugogodišnjem iskustvu rada Laboratorije za kontrolu kvaliteta vode, voda u sistemu javnog vodosnabdijevanja i nakon prekida u vodosnabdijevanju je zdravstveno ispravna.

Svi građani koji se snabdijevaju vodom iz sistema kojim upravlja KJKP “Vodovod i kanalizacija” ukoliko imaju sumnju na kvalitet vode ili zdravstvenu ispravnost vode za piće, mogu se obratiti u Laboratoriju za kontrolu kvaliteta vode na broj telefona 033/ 483-415 te će se u slučaju potrebe izvršiti uzorkovanje i analiza uzorka vode uzetog na krajnjem istočištu korisnika, saopćio je ViK.

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...