POTPUNI PREOKRET: Čuvena kompanija najavljuje revoluciju u izradi automobilskih guma…

U gumi se pjena potom aktivira patentiranim laserskim postupkom.

  • Auto

  • Prije 2h  

  • 0

U slučaju električnih automobila, buka kotrljanja točkova veće je smetnja nego kod vozila s motorima s unutarnjim izgaranjem. Jedan od razloga je nedostatak buke motora. Kako bi osigurali da vozači e-automobila mogu uživati ​​u akustičnoj udobnosti tokom vožnje, neki se proizvođači oslanjaju na tihe gume. Međutim, do sada je proizvodnja takozvanih tihih guma bila iznimno složena i povećava troškove proizvodnje jedne gume za oko 25 posto.

U martu ove godine, Henkel – poznat većini ljudi po svojim markama Persil, Spee i Schwarzkopf, između ostalog – predstavio je novi proces za tihe gume zajedno s 4JET, kompanijom za laserske sisteme, na TireTechu u Hannoveru. Samo šest mjeseci kasnije, razvoj je već završen, kako je Henkel objavio u saopćenju za javnost. Kasnije ovog mjeseca, dvije će firme po prvi put predstaviti kompletno rješenje na RubberTech24 sajmu u Šangaju.

Tihe gume prigušuju buku kotrljanja pomoću akustične poliuretanske pjene na unutarnjoj strani gume. Međutim, proizvodni proces za to je složen. Proizvođači će morati uvesti dodatnu logističku liniju za pjenu u svojim tvornicama. Osim toga, različite vrste guma zahtijevaju različite rezove pjene.

Na kraju ne samo da izrada traje duže i skuplja je, nego ostaje i dosta materijala. Henkelov novi proces, s druge strane, ne oslanja se na gotov komad pjene, već koristi tekuću akustičnu pjenu. To zahtijeva znatno manje prostora tokom skladištenja i čini brojne, ponekad ručne, međukorake suvišnima. Budući da se na kraju linije za proizvodnju guma materijal jednostavno stavlja u gumu i samo tamo oblikuje. U gumi se pjena potom aktivira patentiranim laserskim postupkom.

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...