Auto
STANJE JE ALARMANTNO: Europska autoindustrija na velikim mukama, nisu samo Kinezi problem...
19. Nov. 20240
Italijanski ministar privrede Adolfo Urso upozorio je kako će zabrana proizvodnje tradicionalnih automobila rezultirati teškom krizom automobilskog sektora. On želi da se ta zabrana predviđena za 2035. godinu preispita i revidira.
Auto
28. Sep. 2024
0
Evropska auto industrija mogla bi biti u ozbiljnoj krizi ako se ne odgodi zabrana proizvodnje benzinskih i dizelskih automobila, koja je predviđena za 2035. godinu. To upozorava italijanski ministar Adolfo Urso, a podržava ga i polovica država Evropske unije, piše Forbes.
Italijanski ministar privrede Adolfo Urso upozorio je kako će zabrana proizvodnje tradicionalnih automobila rezultirati teškom krizom automobilskog sektora. On želi da se ta zabrana predviđena za 2035. godinu preispita i revidira.
Kako piše FT, a prenosi National Review, podaci pokazuju kako plan nije održiv. Stellantis, najveći proizvođač automobila u Italiji, zaustavio je proizvodnju automobila u Torinu na mjesec dana jer je potražnja za električnom verzijom Fiata 500 slaba. Njegova cijena je 30.000 eura, dok je hibrid 17.700. No, ni hibridi, čija prodaja raste, ne bi se smjeli prodavati nakon 2035. godine.
Njemački Volkswagen nedavno je upozorio radnike da više neće poštovati svoje desetljećima staro jamstvo zaposlenja. Procjenjuje se da 165.000 ljudi radi u italijanskoj automobilskoj industriji, a oko 780.000 u Njemačkoj.
Proizvodnja automobila u Italiji pala je za više od trećine u prvih sedam mjeseci ove godine, u usporedbi s istim razdobljem 2023. Prodaja hibridnih vozila porasla je u Italiji za 16 posto u razdoblju od siječnja do kolovoza, u usporedbi s istim razdobljem prošle godine, dok je prodaja električnih vozila pala za 12 posto.
Agenzia Nova navodi kako Urso tvrdi da su neke države poput Njemačke i Španjolske za zadržavanje 2035. godine kao cilja, ali misle da tek treba stvoriti uvjete da se to dogodi. Mnoge druge bi radije pomaknule cilj prema realističnijem datumu.
Proizvodnja se urušava, a iz svega bi mogli profitirati Kinezi. Ako se cijela europska industrija ne prilagodi u roku, neće biti dovoljno baterija, pa će ih europski proizvođači biti prisiljeni nabavljati u Kini.
Hronika
ŠTA JE FIKRET KAJEVIĆ RADIO U NEUMU: U sukobu lokalnih kriminalaca učestvovala i granična policajka?
Prije 23 min0
Mini market
NESVAKIDAŠNJI SLUČAJ KOD CAZINA: Snažan vjetar u BiH odnio krov sa kuće u komšijino dvorište, ovaj ne želi da mu ga vrati
Prije 30 min0
Hronika
POTVRĐENO IZ TUŽILAŠTVA TK: Pritvorenik Admir Mašić počinio samoubistvo u KPZ Tuzla
Prije 43 min0
Svijet
DELEGACIJE STIGLE U RIM: Počela druga runda iransko-američkih pregovora o nuklearnom programu
Prije 55 min0
Auto
NEZADOVOLJSTVO RASTE: Dacia donijela važnu odluku, kupci su na prvom mjestu...
17. Apr. 20250
Auto
IGRA MEČKA: Mercedes predstavio novi luksuzni model, cijena - "sitnica"...
18. Apr. 20250
Auto
TUNERI NA ZADATKU: Porsche 911 Turbo S cabriolet postao je P9LM Evo 900 Cabriolet, kreacija kakvu...
Prije 4h0
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.