Auto
OD SADA SVE SE MIJENJA: Njemačka prelomila, nema više premija za benzince i dizelaše…
10. Sep. 20200
U svakom slučaju, udio zelenih izvora u novoregistriranim automobilima u septembru pokazuje da se zelena tranzicija kotrlja, ali i da bi mogla ubaciti u višu brzinu.
Auto
23. Okt. 2024
0
Registracije novih automobila u Evropskoj uniji pale su 6.1 posto u septembru. Takav trend svojim su rezultatima nametnule Italija, Francuska i Njemačka, pokazuju najnoviji podaci Udruženja europskih proizvođača automobila (ACEA).
U svjetlu toga da bi prema nalogu Evropske komisije nakon 2035. godine trebala na snagu stupiti zabrana prodaje automobila na unutarnje izgaranje, zanimljivo je promotriti energetski miks novoregistriranih vozila. Podsjetimo samo da su se Njemačka i Italija zajedno s još nekoliko zemalja uspjele izboriti za to da nakon te godine i dalje mogu proizvoditi automobile s motorima na unutarnje izgaranje koji idu na e-gorivo.
U svakom slučaju, udio zelenih izvora u novoregistriranim automobilima u septembru pokazuje da se zelena tranzicija kotrlja, ali i da bi mogla ubaciti u višu brzinu.
Među novim autima koji su prodani na europskom tržištu u septembru 29.8 posto su benzinci, 10.4 posto je dizelaša, 17.3 posto otpada na baterijska električna vozila, a na hibride 32.8 posto. Plug-in hibridna električna vozila (PHEV) činila su u rujnu 6.8 posto tržišta EU, piše Forbes.
U rujnu je porastao broj registracija novih električnih automobila na baterije za 9.8 posto, prodana su 139.702 primjerka takvih vozila. Euronews kao razlog navodi pooštravanje ekoloških propisa diljem Evrope. Međutim, taj rast nije bio dovoljan da nadoknadi pad obujma tržišta novih baterijskih vozila od 5.8 posto u prvih devet mjeseci ove godine. Potencijalni razlog tome je cjenovna barijera koja još uvijek predstavlja prepreku za nove vlasnike.
Budući da je EU nedavno podigla carine na električna vozila (EV) koja se uvoze iz Kine, električna vozila na baterije mogla bi postati još skuplja u nadolazećim mjesecima.
Slično tome, registracije hibridnih električnih automobila skočile su 12.5 posto prošlog mjeseca, pri čemu je njihov tržišni udio porastao s 27.4 posto, koliko je iznosio prošlog rujna, na 32.8 posto u rujnu ove godine.
Suprotno tome, registracije plug-in hibridnih električnih automobila pale su 22.3 posto u septembru, i to na svim ključnim tržištima. Tržišni udio plug-in hibridnih električnih vozila na godišnjoj je razini pao s 8.2 posto u rujnu prošle godine na 6.8 posto prošlog mjeseca. Razlika je to za 54.889 automobila.
Prodaja automobila na benzin pala je 17.9 posto u septembru na svim glavnim tržištima. Italija je zabilježila pad prodaje benzinaca od 23.3 posto, a Njemačka od 15.2 posto. U Francuskoj je prodaja benzinskih automobila pala za 31.9 posto, a ovoga puta ni u Španiji nije bilo drugačije, zabilježen je pad od 10.7 posto.
Na godišnjoj razini tržišni udio novih benzinaca prodanih u EU pao je s 34 na 29.8 posto.
Sport
NOVI BH. REPREZENTATIVAC BLISTA U FRANCUSKOJ: Večeras briljirao u LNB-u
Prije 5h0
Politika
DA LI SARAJEVO NAPOKON PREUZIMA INICIJATIVU, MINISTAR LAKIĆ U POSJETI ZAGREBU: Južna interkonekcija će povećati sigurnost snabdijevanja potrošača
Prije 6h0
Vijesti
PETROVIĆ UPUTIO POZIV: Sutra veliki protesti u Bijeljini, žestoko reagovao SNSD
Prije 6h0
HiTec
NYT JE NEDAVNO OBJAVIO S NJIM INTERVJU O CHAT GPT-iju KOJI JE PODIGAO VELIKU PRAŠINU: Upravo je pronađen mrtav u stanu
Prije 6h0
Auto
TO BI BILO TO: Poznata sudbina najpopularnijeg vozila na Balkanu – Volkswagen Golfa...
13. Dec. 20240
Auto
DOLAZI LI KRAJ SUV MANIJI: Renault najavio radikalnu promjenu dizajna
13. Dec. 20240
Auto
POTPUNI PREOKRET: Ove marke automobila će dobiti negativnu ocjenu Euro NCAP-a, sve zbog...
12. Dec. 20240
Auto
KRAJ JEDNE DUGE ERE: Audi poslije 75 godina zatvara fabriku u evropskoj zemlji
Prije 11h0
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.