BITAN FAKTOR: Boja koja najlakše prodaje polovna vozilo

Na primjer, u nekim zemljama EU procenat bijelih automobila 2001. godine bio je između osam i 10 posto. Već 2010. porastao je na skoro četvrtinu, a 2020. više od polovine prodatih novih vozila bilo je bijelo, piše El Pais.

  • Auto

  • Prije 3h  

  • 0

Izbor boje automobila je obično jednostavan korak u procesu kupovine. Prilikom izbora novog automobila najčešće birate svoju omiljenu boju, dok pri kupovini polovnih birate neku od dostupnih opcija. Bijela nije uvijek bila prvi izbor, ali je popularna zbog svoje neutralnosti i niske cijene.

Na primjer, u nekim zemljama EU procenat bijelih automobila 2001. godine bio je između osam i 10 posto. Već 2010. porastao je na skoro četvrtinu, a 2020. više od polovine prodatih novih vozila bilo je bijelo, piše El Pais.

Koja je najtraženija boja za polovni auto

Posljednjih godina, najpopularnije boje među automobilima obično nisu najšarenije. Siva, crno-bijela prednjače na skali. Ako kupac nije siguran koju nijansu da odabere, vjerovatno će se odlučiti za bijeli automobil. Uprkos svojoj neutralnosti, bijela ima prednosti i nedostatke koje treba uzeti u obzir. Vizuelni aspekt je jedan od glavnih razloga za odabir bijelog vozila.

Neka vozila izgledaju elegantnije u ovoj nijansi, dok druga mogu izgledati jednostavnije. Faktori kao što su točkovi i detalji dizajna mogu uticati na percepciju stila. U slučaju bijele, važno je biti oprezan sa kombinacijom branika i drugih spoljašnjih elemenata koji ne odgovaraju boji karoserije. Vrijednost preprodaje je još jedna stvar koju treba uzeti u obzir. Iako svjetlije boje poput roze ili žute mogu smanjiti potražnju, bijela zadržava solidnu vrijednost na tržištu polovnih automobila, piše Jutarnji.hr.

Iako neće uvijek postojati velika razlika u cijeni preprodaje, bijela se doživljava kao sigurna i pouzdana opcija za potencijalne kupce. Još jedan razlog za razmatranje bijelog automobila je njegova cijena. U mnogim slučajevima, osnovna bijela je uključena bez dodatnih troškova na nove modele, što je čini ekonomičnijom opcijom.

Nijanse poput biserne, mat ili metalik bijele mogu izazvati dodatne troškove

Međutim, nijanse poput biserne, mat ili metalik bijele mogu izazvati dodatne troškove. Izbor standardne bijele boje može biti dobra opcija za one koji žele da uštede na početnoj kupovini. Prednost bijelog automobila je što bolje sakriva ogrebotine i nesavršenosti od tamnih varijanti.

Iako lakše pokazuje prljavštinu, posebno zimi, prihvatljiva je opcija ako se održava čistom. Nasuprot tome, crna boja bolje skriva prljavštinu, ali svaka mala ogrebotina je vidljivija, tako da bijela nudi odličnu ravnotežu između čistoće i vizuelne istrošenosti.

Konačno, bijela je popularan izbor među kompanijama za proizvodnju flotnih vozila zbog svoje neutralnosti i lakoće preprodaje. Iako vam omogućava da se stopite sa gomilom, to je manje istaknuta opcija za one koji žele da se njihov automobil ističe. Sigurno ste primijetili da je većina dostavnih vozila bijele boje i za to mora da postoji razlog. Oni su skloniji oštećenjima, a bijela nudi mješavinu ekonomičnosti, funkcionalnosti i estetike, iako nije uvijek najličnija ili impresivnija opcija.

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...