SRBI PREUZIMAJU HRVATIMA NAJDRAŽU PEKARU: Imaju velike planove

Riječ je o renomiranoj zagrebačkoj pekari Dubravica, koja je diljem metropole prepoznatljiva po svojim pecivima i kruhu, a koje će prema najavama uskoro dobiti nove vlasnike.

  • Regija

  • Prije 3h  Prije 2h

  • 0

Još jedna hrvatska tvrtka prelazi u srpske ruke. Riječ je o renomiranoj zagrebačkoj pekari Dubravica, koja je diljem metropole prepoznatljiva po svojim pecivima i kruhu, a koje će prema najavama uskoro dobiti nove vlasnike. Prema informacijama koje je objavio Bloomberg, tvrtku bi trebala preuzeti Don Don, jedna od vodećih pekarskih grupacija u regiji. Finalizacija dogovora očekuje se u kratkom roku, prenosi Biznis.info.

Don Don, kompanija s korijenima u Sloveniji i Srbiji, svoje je operacije već proširila na tržišta Sjeverne Makedonije i Bugarske, a ulaskom u Hrvatsku zaokružuje prisutnost na ključnim tržištima jugoistočne Europe. Sjedište tvrtke nalazi se u Srbiji, odakle koordinira regionalne operacije.

Dubravica, koju mnogi Zagrepčani već desetljećima poistovjećuju s kvalitetnim pekarskim proizvodima, posluje na više od 30 lokacija te zapošljava značajan broj radnika. Njeni proizvodi, ambalaža i prepoznatljiv brend čine važan dio svakodnevice stanovnika Zagreba i okolice, navodi Dnevno.hr.

Ulaganje u modernizaciju

Kako prenosi Bloomberg, hrvatska pekarska tvrtka u ovaj poslovni prijenos ulazi bez financijskih opterećenja, a Don Don planira zadržati postojeći identitet brenda. Dapače, ambicija je ojačati Dubravicu te je pozicionirati na razini čitavog hrvatskog tržišta, a spominje se i potencijalna šira regionalna ekspanzija pod istim imenom.

Uz očuvanje identiteta brenda, najavljeno je i značajno ulaganje u modernizaciju proizvodnih pogona, širenje maloprodajne mreže te otvaranje novih radnih mjesta. Don Don najavljuje i digitalizaciju poslovanja, razvoj novih proizvoda i tehnoloških inovacija koje bi trebale unaprijediti ponudu.

Ovaj poslovni potez uklapa se u širi trend – u posljednje vrijeme sve je više regionalnih kompanija, osobito iz Srbije, koje kroz akvizicije i nova ulaganja šire poslovanje na hrvatsko tržište, preuzimajući i afirmirane domaće brendove.

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...