KUPCA BRUTALNO OSRAMOTILI U POZNATOJ TRGOVINI: "Trebali biste se sramiti"

Situacija je ubrzo eskalirala

  • Šareni svijet

  • Prije 7h  

  • 0

Kupovina u supermarketu trebala bi biti jednostavno i ugodno iskustvo, ali za britanskog kupca Andrewa Kennedyja vikend kupovina u poznatom lancu Tesco pretvorila se u pravo poniženje. Njegova objava na društvenoj mreži X (bivši Twitter) postala je viralna i pregledana više od 6,8 miliona puta, izazvavši val suosjećanja i kritika na račun Tesca, piše Mirror.

Incident se dogodio u Tesco prodavnici u Surreyju na Veliki petak, kada je Andrew odlučio obaviti kupovinu za vikend druženje s prijateljima. Koristio je opciju “Scan as You Go”, koja omogućava kupcima da sami skeniraju artikle tokom kupovine, a zatim platio iznos od 88,70 eura (75,92 britanske funte) putem Apple Paya. Andrew je istakao da redovno koristi ovu opciju jer mu olakšava kupovinu, prenosi Dnevno.hr.

Međutim, pri izlasku iz trgovine, prišla mu je uposlenica Tesca tvrdeći da nije platio kupljene artikle. Misleći da se radi o nesporazumu, Andrew se bez problema vratio s njom u trgovinu. Pokazao joj je svoju bankovnu aplikaciju na kojoj je bio jasno vidljiv iznos plaćanja koji je čekao na autorizaciju.

Šok i nevjerica na kasi

Situacija je ubrzo eskalirala; druga uposlenica, nakon što je saslušala njegovo objašnjenje, pred svim kupcima na kasama glasno je izjavila: “Ovaj gospodin nije platio svoje namirnice.” Ubrzo je pristupio i nadzornik trgovine koji je, prema Andrewovim riječima, sugerisao da je riječ o pokušaju prevare, iako za to nije bilo nikakvih dokaza. Nadzornik je tada objasnio kolegama kako “prevaranti često naprave dvije identične kupovine, plate jednu, a drugu pokušaju iznijeti bez plaćanja”.

Andrew se osjećao poniženo, bijesno i frustrirano, ali kako je žurio na okupljanje, pristao je ponovo platiti kako bi mogao otići. No tada je njegova banka, primijetivši sumnjivu dvostruku transakciju, blokirala karticu. Osoblje Tesca zatim je insistiralo da plati drugim sredstvom, nakon čega je Andrew odlučio napustiti trgovinu. Ipak, originalna transakcija je naknadno prošla, čime je ostao bez 88,70 eura.

Dodatni trošak i izgubljeno vrijeme

Kada je kontaktirao Tesco kako bi riješio situaciju, rečeno mu je da mora lično donijeti karticu nazad u trgovinu kako bi dobio povrat, što bi za njega značilo dodatnih 120 milja (oko 193 kilometra) puta, 41 euro za gorivo i tri sata izgubljenog vremena.

“Ovo je potpuni neuspjeh na svakoj razini. Trebali biste se stidjeti”, napisao je Andrew u objavi na X-u. Istakao je da bi, da je bio emocionalno ranjiv, stariji ili osoba s invaliditetom, ovakvo iskustvo moglo ostaviti trajne posljedice.

Kako bi ispravili situaciju, Andrew je postavio jasne uvjete trgovačkom lancu. Zatražio je hitan povrat uplaćenog iznosa, pisanu i javnu ispriku zbog načina na koji je bio tretiran, dodatnu edukaciju osoblja u poslovnici Hurst Park o pravilnom i s poštovanjem ispunjenom odnosu prema kupcima te donaciju od 117 eura udruženju Young Minds, koje pruža podršku mladima s mentalnim poteškoćama. U najnovijem ažuriranju, Andrew je potvrdio da se Tesco ispričao, vratio mu novac i donirao iznos udruženju Young Minds.

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...