Vijesti
ZVIZDIĆ O VAŽNOM RESURSU: "Na red dolaze pitanja istinskog institucionalnog povezivanja dijaspore sa BiH"
Prije 25 min0
Velika vozila, koja koriste motore s unutrašnjim sagorijevanjem, tradicionalno su glavni izvor profita američkih proizvođača automobila, a pogotovo u slučaju Forda
Auto
03. Jul. 2024 03. Jul. 2024
0
Vrijeme je da se SAD ponovno zaljubi u manje automobile, smatra izvršni direktor Forda. U opsežnom intervjuu na Aspen Ideas festivalu Jim Farley je rekao da se automobilska industrija mora usredotočiti na manje električne automobile i gospodarska vozila.
Farley kaže da su Amerikanci "zaljubljeni u ova čudovišna vozila", ali je rekao da se moraju "ponovo zaljubiti" u male automobile.
"Moramo se ponovno zaljubiti u manja vozila. To je iznimno važno za naše društvo i za usvajanje električnih vozila", rekao je Farley: "Jednostavno smo zaljubljeni u ova čudovišna vozila, i ja ih također volim, ali oni imaju velik problem s težinom."
Prosječna težina novog vozila prodanog u SAD-u prošle godine bila je 2000 kg, što je 450 kg više nego 1980. godine.
Ford očekuje da će uskoro predstaviti potpuno električno vozilo od 30.000 dolara, čime bi probio cjenovnu granicu koja je električna vozila učinila nedostižnim luksuzom za sve osim za najbogatije kupce.
Farley je prošle sedmice izjavio da će Fordovo novo električno vozilo biti konkurent kineskom BYD-u, kojem Bidenova administracija želi drastično povećati carine. Također bi bio konkurent novom Teslinom električnom automobilu koji se očekuje sljedeće godine.
Farley je rekao da će se Ford usredotočiti na novo vozilo, ali ne na veliki električni SUV. Velika vozila, koja koriste motore s unutrašnjim sagorijevanjem, tradicionalno su glavni izvor profita američkih proizvođača automobila, a pogotovo u slučaju Forda.
"Morate napraviti radikalnu promjenu da biste došli do profitabilnog EV-a. Prva stvar koju moramo učiniti jest sav naš kapital usmjeriti prema manjim, pristupačnijim električnim vozilima", rekao je Farley.
"Ova ogromna, enormna električna vozila nikada neće zaraditi novac: baterija je 50.000 dolara, čak i s niskim sadržajem nikla. Takvi automobili nikada neće biti pristupačni", rekao je.
Farley je rekao da je ključno za Ford, koji je izgubio 132.000 dolara na svakom prodanom električnom vozilu u prva tri mjeseca ove godine, da proizvodi profitabilna električna vozila u sljedećih pet godina.
"Ako ne možemo zaraditi na električnim vozilima, imamo konkurente koji imaju najveće tržište na svijetu, koji već dominiraju globalno, već postavljaju svoj lanac opskrbe diljem svijeta", rekao je Farley.
"A ako ne napravimo profitabilna električna vozila u sljedećih pet godina, kakva je budućnost? Ograničit ćemo se samo na Sjevernu Ameriku", zaključio je izvršni direktor Forda.
(Index.hr)
Vijesti
ZVIZDIĆ O VAŽNOM RESURSU: "Na red dolaze pitanja istinskog institucionalnog povezivanja dijaspore sa BiH"
Prije 25 min0
Evropa
VOJNI ANALITIČAR ROBERT BARIĆ: "Ruska vojska više nije sposobna za velike akcije, sada provode taktiku..."
Prije 41 min0
Evropa
ŠTA SE IZA BRDA VALJA: Mađarska naprasno otkazala sastanak s njemačkom šeficom diplomacije, oglasio se Berlin
Prije 55 min0
Društvo
UZ PRIGODAN PROGRAM: Večeras poslije akšam-namaza nastupa Nova 1446. hidžretska godina
Prije 1h0
Auto
SEKUNDE DO KATASTROFE: Šta učiniti ukoliko vozilo počne tonuti u rijeci ili jezeru i kako spriječiti najgori scenarij…
04. Jul. 20240
Auto
ZA OVO ZNAJU SAMO RIJETKI: Znate li na šta upozorava ovaj znak i u kojim zemljama se najčešće može vidjeti…
05. Jul. 20240
Auto
IZVRŠNI DIREKTOR, SASVIM ISKRENO: "I ja volim ogromne automobile, ali oni imaju jedan veliki problem"
03. Jul. 20240
Auto
FORD OBJAVIO JOŠ JEDAN OPOZIV: Oko 30.000 Mustanga možda ima problem s upravljanjem - "Volan se može sam okrenuti"
04. Jul. 20240
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.