Ekonomija
AUTOMOBILSKI GIGANT PRELOMIO: Volkswagen u narednih pet godina planira otpustiti čak....
22. Dec. 20240
Radnici odgovaraju masovnim štrajkovima upozorenja.
Ekonomija
07. Dec. 2024
0
Njemačka privreda nije u svojim najboljim danima, a državu posebno pogađa kriza u autoindustriji. Iako je Volkswagen godinama bio simbol uspješnosti i moći njemačke industrije, sada je postao simbol krize. Uprava ovog automobilskog giganta u pregovorima želi smanjiti plate za više od deset posto kako bi smanjila visoke troškove.
Radnici odgovaraju masovnim štrajkovima upozorenja. Prema industrijskom stručnjaku Stefanu Bratzelu, VW je u najvećoj krizi od 1990-ih. Prethodna konkurentska prednost preduzeća nad drugim proizvođačima i lokacijama se smanjila, što zahtijeva hitne promjene.
Troškovi lokacije u Njemačkoj su 50 posto veći nego u drugim europskim lokacijama. “Ovdje se nešto mora dogoditi”, izjavio je Bratzel, naglašavajući važnost prilagodbe poslovnih modela kako bi se kompanija održala na globalnom tržištu.
Volkswagen je do sada bio poznat po isplati izdašnih plaća u usporedbi s drugim poslodavcima u sektoru, što dodatno pojačava nezadovoljstvo radnika zbog predloženih rezova.
Izvršni direktor Oliver Blume stoga želi značajno smanjiti troškove u Njemačkoj. Proizvođač automobila, poznat po dobrim plaćama, želi poduzeti neobičan korak – u trenutnom kolektivnom pregovaranju, oko 120.000 zaposlenika traži se da se odreknu dijela svojih plaća – umjesto da dobiju povišicu kao inače, piše Fenix Magazin.
Foto: Guliver Image, AP Photo/Jens Meyer
Do sada većina zaposlenih u proizvodnji zarađuje od 3.900 do 4.300 eura bruto mjesečno, objavilo je radničko vijeće odgovarajući na upit ntv.de. Prvostupnici počinju od 5.300 eura, a magistri od 5.600 eura.
Majstori dobivaju dobrih 5.950 eura, a ako imaju veću odgovornost i više. Iskusni ili vrlo traženi stručnjaci poput inženjera, programera ili stručnjaka za osiguranje kvalitete mogu zaraditi i do dobrih 7.700 eura bruto mjesečno.
Plaće u VW internoj tarifi kreću se od oko 2.400 eura za polukvalificirane poslove, primjerice u komercijalnoj kuhinji. Možete zaraditi dobrih 3.500 eura na osiguranju tvornice, primjerice na vratima. U svim platnim nivoima dodatno je mjesečna naknada od gotovo 170 eura te godišnji bonus, a posljednjih godina u prosjeku oko 4.360 eura. Nedavno je godišnja isplata bonusa, koja zamjenjuje godišnji odmor i božićnicu, iznosila više od 4.730 eura.
Ekonomija
AUTOMOBILSKI GIGANT PRELOMIO: Volkswagen u narednih pet godina planira otpustiti čak....
22. Dec. 20240
Auto
NAKON 34 GODINE: Gotovo je, Volkswagen je proizveo posljednji motor za...
22. Dec. 20240
Evropa
RADNICI BIJESNI: Bilo je pitanje danas kada će krenuti štrajkovi u njemačkom automobilskom gigantu
02. Dec. 20240
Jeste li znali
"ANONIMNO" PISMO BRANKU MIKULIĆU IZ 1970., NAKON GOVORA U BEOGRADU: "Ti nisi Turčin, ali si najnoviji janjičar; Džamija je..."
Prije 15 min0
Gastro
I NEKA SVAKI, PA TAKO I OVAJ, DAN LIJEPO POČNE: Napravite izvrsne krofne po ovom receptu, naprosto moraju dobro ispasti
Prije 29 min0
Sport
START AUSTRALIAN OPENA NE IDE PO PLANU: Damir Džumhur danas neće na teren, razlog je...
Prije 39 min0
Estrada
KO ZNA ZAŠTO JE TO DOBRO: Diskvalifikacije u Srbiji i Hrvatskoj tokom izbora pjesama za Eurosong, pobjednici Montesonga su odustali
Prije 49 min0
Ekonomija
NOVAC NIJE PROBLEM: Poznati bh. mesar ušao u vlasništvo vodeće kompanije za distribuciju i plasman...
10. Jan. 20250
Ekonomija
KATASTROFA: Automobilski gigant na koljenima, proizvodnja se vratila u 1956. godinu...
10. Jan. 20250
Ekonomija
RYANAIR PROZVAO MINISTRA FORTU: "Pozivamo bh. vlasti da ponište odluku o ponovnom uvođenju aerodromskih taksi!"
09. Jan. 20250
Ekonomija
NAKON FEDERACIJE, SLIJEDI POTRES U RS: Bura među sindikalistima i poslodavcima oko iznosa najniže plate, čeka se potez Vlade...
09. Jan. 20250
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.