Auto
PREOKRET U NJEMAČKOJ: Iz Wolfsburga stižu neočekivane vijesti, Volkswagen uvodi...
Prije 8h0
Službeno, ovo je koncept, ali u pravilu većinu stvari koje ovdje vidite bit će i na proizvodnoj izvedbi.
Auto
06. Mar. 2025 06. Mar. 2025
0
Zaoštrava se rivalstvo u ponudi jeftinih električnih modela, a u društvo jako želi ući i Volkswagen. Nakon umirovljenja model e-Up!, ali i klasičnog Up!, ponuda Volkswagena se povukla iz domene gradskih automobila. Sada bi se dolaskom električnog noviteta te stvari trebale promijeniti.
Volkswagen priprema odgovor na ono što su pripremili Stellantis i Renault, ali tek od 2027. godine. Kako bismo dobili dojam o čemu se tu radi, Volkswagen predstavlja ID. Every1. Službeno, ovo je koncept, ali u pravilu većinu stvari koje ovdje vidite bit će i na proizvodnoj izvedbi.
Pretpostavlja se kako će, kada stigne u salone za dvije godine, ovaj automobil startati cijenom od oko 20.000 eura. Podsjećamo, idući u ponudi, model zasnovan na konceptu ID.2 all, dolazi iduće godine, a startat će cijenom od oko 25.000 eura.
Službeni podaci kažu kako je Every1 dug 3880 mm, što je 28 cm više od prije spomenutog modela Up!, ali i skoro 20 cm kraće od Pola. Pritom Volkswagen garantira ponudu prostora upravo na razini Pola, i to uz prtljažnik kapaciteta 305 litara.
Every1 će koristiti novu varijantu MEB platforme, koja uključuje prednji pogon sa sprijeda postavljenim motorom. Maleni elektromotor daje 95 KS, performanse su nepoznate, ali se zasad zna kako će maksimalac biti limitiran na 130 km/h.
Kapacitet baterije Volkswagen ne otkriva, ali najavljuje doseg od 250 km. Jasno je kako je ovaj automobil osmišljen u skladu sa zahtjevima koje mora ispuniti jedan gradski automobil. Za putovanja postoje neki drugi automobili.
Robusnog, pa čak i mišićavog izgleda, Volkswagenov urbani novitet se odmiče od crossoverskog nastupa ostatka ID obitelji. Pogled u kabinu otkriva sada već klasičan dizajn jednostavnih linija s dominantno središnjim zaslonom. S ovim modelom Volkswagen će predstaviti i novi operativni sustav, kao i mogućnost izbora opreme putem pretplate. Novost je i prilagodljiva prednja armatura ispred vozača, kao i uzdužno pomična konzola između prednjih sjedala.
Sve u svemu, najmanji Volkswagen će sasvim sigurno imati niz aduta, a jedan od najozbiljnijih bit će prilagodljivost potrebama vlasnika, iz čega proizlazi visoka doza praktičnosti. Dojam je da se Volkswagen budi i priprema odličan odgovor konkurenciji.
Auto
PREOKRET U NJEMAČKOJ: Iz Wolfsburga stižu neočekivane vijesti, Volkswagen uvodi...
Prije 8h0
Ekonomija
ODUKA JE PALA: Zatvara se Volkswagenova tvornica u Njemačkoj, pogodna je za proizvodnju tenkova....
14. Mar. 20250
Auto
IZNENAĐENJE IZ WOLFSBUGA: Volkswagen vraća legendarni model, ali napravili su veliku promjenu...
07. Mar. 20250
Auto
IZNENAĐENJE IZ WOLFSBURGA: Volkswagen otkrio planove, uskoro stižu jeftinija električna vozila...
28. Feb. 20250
Svijet
I MACRON ZADOVOLJAN: "Susret s Trumpom, Zelenskim i Starmerom o Ukrajini bio je pozitivan!"
Prije 19 min0
Politika
DRŽAVA ZA NEČOVJEKA: Hapšenje Milorada Dodika ili jedan sasvim običan dan u životu inspektora Z.
Prije 27 min0
Ekonomija
PROFESOR ČAVALIĆ O "FISKALNIM REFORMAMA": "Nažalost, bio sam u pravu. Došlo je do dramatičnog pada broja zaposlenih!" (VIDEO)
Prije 30 min0
Vijesti
SKROMAN OBRED UKOPA: Papa Franjo pokopan u bazilici svete Marije Velike! (FOTO)
Prije 37 min0
Auto
NESLAVNI REKORDER: Vozača crnog Audija zbog prebrze vožnje kamera snimila više od 700 puta, mora platiti kaznu od čak...
25. Apr. 20250
Auto
NAVIKE SE TREBAJU MIJENJATI: Zašto ne treba držati mjenjač u "brzini" dok stojite?
23. Apr. 20250
Auto
LEGENDA SE VRAĆA: Renault 5 ide u proizvodnju, problem bi samo mogla biti cijena...
24. Apr. 20250
Auto
PREOKRET U NJEMAČKOJ: Iz Wolfsburga stižu neočekivane vijesti, Volkswagen uvodi...
Prije 8h0
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.