Ekonomija
PIŠI PROPALO: „Izgradnja aerodroma u Trebinju je populistički potez, nisu ni svjesni što ih očekuje...“
02. Mar. 20254
Tu Trebinje ima daleko manje šanse. I zbog toga je Trebinje ljeti još dalje od Dubrovnika.
Ekonomija
Prije 19h
0
Aerodrom Trebinje ako se ikada desi nema baš puno šanse akumulirati neki promet. Air Serbia bi za Trebinje mogla letjeti maksimalno 3 sedmična leta, uz ogroman napor 5, i to tako da dio frekvencija oduzme Tivtu i Dubrovniku i prebaci ih na Trebinje, piše Alen Šćuric na portalu Zamaaero.
Uz velike subvencije ili političku odluku kompanije mogla bi imati svakodnevne letove, ali tada bi svakako trebala preuzeti dio putnika Dubrovnika na Trebinje (smanjiti broj frekvencija Dubrovnika ili liniju potpuno ukinuti) i imati vrlo niske cijene karata.
Jasno sedam sedmičnih letova zimi nisu realni i tu više do dva tri sedmična leta nemaju nikakvog smisla. Konačno koliko letova može imati jedno minijaturno i siromašno Trebinje ako Banja Luka ima samo dva leta za Beograd sedmično već godinama.
No, ostale linije su više nego upitne. Koga bi to Trebinje moglo oteti Dubrovniku? Ryanair ima 56 letova na Dubrovniku i ove godine povećava broj linija i frekvencija. Evidentno je zadovoljan cijenom na Dubrovniku, konačno motivirajuća cijena i jest razlog dolaska.
Šta tu može ponuditi Trebinje. Nižu cijenu? Teško. I to koliko nižu da se Ryanair odluči iz odličnog i potentnog Dubrovnika preseliti na Trebinje. EasyJet? On ima i više letova iz Dubrovnika od Ryanaira ljeti. I oni su više nego zadovoljni uvjetima u Dubrovniku.
Puno letova (više od 14) ima i Austrian, Volotea, Vueling, Jet2, TUI, British, Iberia, KLM, Norwegian. Svi oni su i više nego zadovoljni cijenama i ostalim uvjetima na Dubrovniku. A u tom kontekstu Trabinje bi moralo ponuditi daleko više da te kompanije pređu tamo.
Wizz Air. On nije uspio u Dubrovniku. U njemu je prošle godine imao samo dva sedmična leta. No, ima li Wizz Air smisla i logike letjeti za Trebinje. On leti za Sarajevo, Split, Podgoricu, Prištinu i Tiranu. Kako u takvom okruženju ima smisla letjeti i za Trebinje?
Konačno, da Trebinje i bezobrazno spusti cijene učinio bi to i Dubrovnik dok god ga ne slomi. Dubrovnik sa svojim prometom i prihodom sebi to može dozvoliti. Trebinje ne može.
Ko će plaćati radnike, režije, logistiku, infrastrukturu… Da Dubrovnik ima i 15-20 posto više cijene kompanija bi se i dalje odlučivale na ovaj daleko veći, savremeniji i bolji aerodrom, koji se nalazi uz Dubrovnik, bez granice i u Evropskoj uniji. Upravo Evropska unija je ekstremno važan faktor. Ovdje putnici putuju bez granice i dokumenata. U Trebinju ne.
Konačno tvrda granica na kojoj se čeka i preko sat vremena ljeti je ogroman limitator koji putnicima produžuje putovanje do Dubrovnika. Tu Trebinje ima daleko manje šanse. I zbog toga je Trebinje ljeti još dalje od Dubrovnika.
Zašto bi se putnik iz Europske unije odlučio putovati za Trebinje u BiH, ako ima opciju putovanja za Dubrovnik bez granice i problema. Unutar svoje države.
Trebinje neće imati ni rerutiranih aviona u slučaju bure u Dubrovniku. Jednostavno kompanije tada koriste Split. One ne koriste ni Tivat. Zašto? Split je u istoj državi, daleko je veći, tamo imaju agente, tamo ih može servisirati Croatia Airlines.
I hajde da su akteri u Trebnju odlučili otvoriti minijaturan aerodromčić sa dvije parkirne pozicije i stazom od 2.500 metara. No, oni rade stazu od 3.500 metara, terminal od 250.000 putnika i ogromnu stajanku. Za koga, pobogu, pita se Alen Šćuric.
Ekonomija
PIŠI PROPALO: „Izgradnja aerodroma u Trebinju je populistički potez, nisu ni svjesni što ih očekuje...“
02. Mar. 20254
Regija
PRIČA KOJA SE PROTEŽE OD 2000. GODINE: Evo zašto se Hrvatska žestoko protivi gradnji Aerodroma Trebinje
24. Dec. 20240
Ekonomija
OPET OBEĆALI AERODROM U BIH: Srbija i RS guraju prst u oko i Hrvatskoj
01. Dec. 20240
Politika
"SB" ANALIZA / U ŠAHOVSKOJ PARTIJI RUSIJE I NATO-a GLAVNA NAGRADA SU TREBINJE I BOKA KOTORSKA: "To je igra na vrlo visokom nivou koja se planira unaprijed s rokom realizacije od 10 do 15 godina"
19. Jun. 20241
Sport
ODLUKA O POBJEDNIKU STIGLA NAKON PENAL SERIJE: PSG izbacio Liverpool iz Lige prvaka
Prije 3h0
Evropa
DANI ODLUKE: "Oni žele da ih Kijev moli za milost! Dva su razloga zašto bi Rusi mogli odbiti primirje, a i Putin i Trump su sada pod pritiskom"
Prije 3h0
Zabava
POKAZALA TRANSFORMACIJU U AVIONU PA SVE ŠOKIRALA: "To nije ista osoba"
Prije 3h0
Regija
VUČIĆ GOVORIO O BLOKADAMA, TRUMPU, ZELENSKOM: "Trumpov sin je čovjek iz naroda, došao je napraviti intervju sa mnom"
Prije 3h0
Ekonomija
NIJEMCI NE ODUSTAJU: Žele graditi veliko industrijsko postrojenje u Bosni i Hercegovini, ali problem je...
10. Mar. 20250
Ekonomija
DIREKTORICA "BINGA" OTKRILA SVE: Evo kolike su plaće radnika u najvećem trgovačkom lancu u BiH
09. Mar. 20250
Ekonomija
VIŠE OD 200 RADNJI ZATVORENO: Vlada RS im stavila ruku u džep, a preduzetnici ključ u bravu
09. Mar. 20250
Ekonomija
ŠTA SE DOGAĐA U REPUBLICI SRPSKOJ: Zbog nagomilanih gubitaka i lošeg stanja u kojem se nalaze javna preduzeća...
10. Mar. 20250
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.