EKSPANZIJA U REGIONU: LIDL širi poslovanje, u Bosni Hercegovini završen prvi objekat i logistički centar, na redu je....

"Zato analiziramo daljnje mogućnosti širenja, trenutno se fokusirajući na zapadni Balkan”, kaže Tomasz Kuzma, voditelj širenja prodaje u Lidl International.

  • Ekonomija

  • 09. Jul. 2024  

  • 0

Širenje i kontinuirani rast dio su poslovne strategije Lidla, a Balkan se smatra rastućim tržištem s velikim potencijalom. Uz Sjevernu Makedoniju i Bosnu i Hercegovinu, kandidati za proširenje su još: Albanija, Kosovo i Crna Gora.

Lidl promiče širenje na Zapadnom Balkanu. Ulaganja u potencijalne lokacije trgovina i skladišta već su započela, a lokalni timovi se osnivaju u obje nove zemlje. U svakoj zemlji već ima više od 100 članova, a pridružit će im se još kolega, navodi se na LinkedIn stranici kompanije.

Prva trgovina u BiH već je izgrađena. Osim toga, nedavno su svečano otvorili prvi logističko-distributivni centar u Bosni i Hercegovini, koji će imati gotovo 60.000 m² skladišnog kapaciteta.

U Sjevernoj Makedoniji s oko 80 miliona eura već su počeli graditi najveću investiciju dosad, novi logističko-distributivni centar. “Dio naše korporativne strategije je kontinuirani rast, ne samo kao kompanije, već i kao tima.

Zato analiziramo daljnje mogućnosti širenja, trenutno se fokusirajući na zapadni Balkan”, kaže Tomasz Kuzma, voditelj širenja prodaje u Lidl International.

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...