Mini market
ŠOKANTNA SAZNANJA SLOBODANA VASKOVIĆA: "Prema informacijama i dokumentima koje posjedujem, Suljagićeva supruga ima nevalidnu, sasvim realno, kupljenu diplomu..."
Prije 10 min0
Ekološki prihvatljivija vozila trebala bi ove godine činiti tek nešto manje od polovice prodaje, a u 2025. trebala bi premašiti tu referentnu granicu.
Auto
09. Sep. 2024
0
Prodaja osobnih vozila u Kini pala je i u augustu, peti mjesec zaredom, a svijetla tačka bila je snažna potražnja za električnim i plug-in hibridnim modelima, pokazali su podaci autoindustrije. Prodaja je u augustu smanjena za 1.1 posto u odnosu na isti prošlogodišnji mjesec, na 1.92 milijuna vozila, pokazali su podaci Kineskog udruženja osobnih automobila (CPCA). U julu bila je pala za 3.1 posto.
Prodaja vozila s pogonom na nove izvore energije (NEV) skočila je pak za čak 43.2 posto i činila je rekordnih 53.5 posto ukupne prodaje, potpomognuta subvencijama. Građani imaju pravo na subvenciju od čak 20.000 juana (2823 dolara) ako automobil na benzinski pogon odluče zamijeniti energetski učinkovitijim vozilima. Oni koji benzince zamjenjuju alternativnim modelima s manjim motorima imaju pravo na subvenciju do 15.000 juana.
"Više od 80 posto podnositelja zahtjeva za subvencije odlučuje se za kupnju vozila s pogonom na nove izvore energije", rekao je glavni tajnik CPCA Cui Dongshu.
Kineski izvoz automobila poskočio je pak u augustu za 24 posto, nakon julskog rasta od 20 posto.
Unatoč slabijoj potražnji u proteklim mjesecima prodaja je u prvih osam ovogodišnjih mjeseci ipak porasla, za 1.6 posto, pokazali su podaci CPCA. Kineski automobilski div BYD postavio je rekord u prodaji električnih vozila, a američkom rivalu Tesli kolovoz je bio najbolji mjesec u ovoj godini.
Reagirajući na smanjenu potrošnju građana, kineski proizvođači električnih vozila Nio i Xpeng lansirali su ove godine jeftinije brendove, podsjeća Reuters. Predviđajući da će vlada i dalje građanima isplaćivati poticaje, posebno za kupnju vozila s pogonom na nove izvore energije, Cui očekuje da će prodaja za cijelu godinu ostati u plusu.
Ekološki prihvatljivija vozila trebala bi ove godine činiti tek nešto manje od polovice prodaje, a u 2025. trebala bi premašiti tu referentnu granicu, dodao je tajnik udruge CPCA.
Pojačana potražnja za ekološki prihvatljivijim vozilima nije puno pomogla ovlaštenim trgovcima koji se bore s padom cijena. Od januara do juna više od polovice njih poslovalo je s gubitkom, za 7.3 postotna boda više nego lani, pokazali su podaci Kineskog udruženja trgovaca automobilima.
China Grand Automotive Services, drugo najveće zastupništvo za prodaju vozila u Kini, isključen je u kolovozu iz kotacije šangajske burze jer je cijena dionica više od 20 dana zaredom bila niža od nominalne vrijednosti, podsjeća Reuters.
(Index.hr)
Mini market
ŠOKANTNA SAZNANJA SLOBODANA VASKOVIĆA: "Prema informacijama i dokumentima koje posjedujem, Suljagićeva supruga ima nevalidnu, sasvim realno, kupljenu diplomu..."
Prije 10 min0
Šareni svijet
NEVJEROVATNO: Ova zemlja ima 95.000 stogodišnjaka, gotovo 90 posto su žene...
Prije 15 min0
Ekonomija
VODEĆI ZRAKOPLOVNI ANALITIČAR U REGIONU: Koju liniju iz Sarajeva ukinuti, ovo je prava istina...
Prije 29 min0
Svijet
NESTVARNE SNIMKE S LICA MJESTA: Za vrijeme debate kandidat za gradonačelnika stolicom udario protivnika, ne kaje se...
Prije 44 min0
Auto
SAVJETUJU PRAGMATIČNI NIJEMCI: Kako najbrže odmagliti stakla u automobili i na koji način sve prevenirati…
15. Sep. 20240
Auto
KAZNE SU RIGOROZNE: Teški dani za proizvođače automobila u Europi, prijeti im…
16. Sep. 20240
Auto
BH. MINISTRI NAJVIŠE VOLE AUDI: Koje kompanije su profitirale od institucija BiH?
Prije 19h0
Auto
BOSCH NAJAVIO VELIKO ŠIRENJE: "Očekujemo da će kontinuirani rast globalnog prevoza robe i..."
Prije 14h0
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.