Auto
PIŠI PROPALO: U ovoj europskoj zemlji planirali su zabraniti prodaju novih benzinaca i dizelaša od sljedeće godine, a sada su odustali…
22. Jun. 20240
Poslovni automobili predstavljaju 60% svih registracija novih automobila u Europi.
Auto
Prije 2h
0
Samo u pet najvećih zemalja Europske unije, subvencije za benzinske i dizelske službene automobile koštaju porezne obveznike 42 milijarde eura svake godine, pokazuje nova studija ekološke lobističke grupe Transport & Environment (T&E). Studija ERM-a, koju je naručio T&E, izračunava učinke četiriju poreznih olakšica koje se tradicionalno daju na flote službnih automobila: olakšice u naravi, otpisi amortizacije, odbitci PDV-a i kartice za gorivo. Riječ je o subvencijama koje ne uživaju vlasnici osobnih automobila. Poslovni automobili predstavljaju 60% svih registracija novih automobila u Europi.
Italija, a slijede je Njemačka, Francuska i Poljska, zemlje su koje najviše subvencioniraju službene automobile koji zagađuju okoliš, sa 16, 13,7, 6,4 i 6,1 milijardi eura godišnje. Najveće subvencije dobivaju se kroz beneficije u naravi, koje i dalje potiču vozila na benzin i dizel. Porezne olakšice za službene automobile koji zagađuju okoliš u Velikoj Britaniji i Španjolskoj mnogo su niže.
Vozači SUV-ova, službenih automobila, dobivaju vrlo visoke subvencije za fosilna goriva pomoću sisteme oporezivanja službenih automobila, također otkriva studija. U usporedbi s privatnim kupcima, oni plaćaju do 8900 eura godišnje manje poreza za vožnju SUV-ova koji zagađuje okoliš. To također objašnjava zašto firme registriraju dvostruko više SUV-ova koja štete klimi nego privatnih kućanstava, navode u T&E. Od ukupno 42 milijarde eura, 15 milijardi odlazi na subvencioniranje SUV vozila.
Stef Cornelis, direktor programa električnih voznih parkova u T&E, rekao je:
– Porezni obveznici svake godine plaćaju milijarde u poreznim olakšicama kako bi vozači službenih automobila mogli voziti automobile na benzin koji zagađuju okoliš. Mnogi od njih su skupi SUV-ovi koji jako zagađuju okoliš. Ovo je loša klimatska politika i socijalno nepravedna. Vlade Velike Britanije i Belgije uvele su mjere ekološkog poreza i postupno ukidaju naknade za vozila koja zagađuju okoliš. Vlade na najvećim europskim automobilskim tržištima ne uspijevaju riješiti ovaj apsurd. Zbog toga Europska komisija treba nešto poduzeti.
Politika
SUPROTNO IZBORNOM ZAKONU: Kandidati SNSD-a vratili mandate Dodiku na raspolaganje
Prije 20 min0
Politika
IGK TRAŽI REAKCIJU OHR-a: Izjava Željke Cvijanović još jedan dokaz opasnih antiustavnih i antidržavnih...
Prije 28 min0
Auto
PRVI PUT U 20 GODINA: Novi potres u automobilskoj industriji u Evropi
Prije 30 min0
Show
ZLOGLASNI HOLIVUDSKI SILOVATELJ: Harvey Weinstein teško bolestan, u zatvoru čeka...
Prije 36 min0
Auto
KINEZI NAPADAJU EUROPSKO TRŽIŠTE: Stiže SUV za elitu, poznati detalji, a cijena…
21. Okt. 20240
Auto
POSUSTAJE SVJETSKA POTRAŽNJA ZA ELEKTRIČNIM AUTOMOBILIMA: Među europskim zemljama najviše je rangirana Norveška, a slijede...
19. Okt. 20240
Auto
FIAT PANDA BEZ TOČKA VOZI RIJEČKOM OBILAZNICOM: Samo se vukao po cesti (VIDEO)
20. Okt. 20240
Auto
NA POMOLU JE PROKRET: Pet zemalja EU imaju drugačije planove za benzince i dizelaše…
Prije 2h0
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.