Ekonomija
„SB“ INTERVJU / ALEN ŠĆURIC, VODEĆI ZRAKOPLOVNI ANALITIČAR U REGIONU: Dva bh. aerodroma nemaju nikakvih šansi, Tuzla je propustila veliku priliku, pogledajte što rade u Sarajevu…
09. Feb. 20240
-Baš me interesira što će Vinci reći na taj plan da mu netko uzme kopanije i prihode, te ih preseli na Niš, poručio je Šćuric.
Ekonomija
29. Jul. 2024
0
Samo dva dana nakon što je Vučić provalio niz nonsensa, eto samo dva dana kasnije i ministar građevinarstva, prometa i infrastrukture Goran Vesić nastavlja u istom tonu na Skupštini Srbije. Vesić je rekao da Air Serbia ima 88 linija. Ne ministre, to nije istina. Air Serbia ima 83 linije, poručio je vodeći zrakoplovni analitičar u regionu Alen Šćuric.
-Vesić je rekao i da je Air Serbia krenula u ekspanziju 2022. godine i da je po tome prva u Europi nakon Covida-19. Ne nije, ministre, prva kompanija koja je krenula u ekspanziju je bio Wizz Air u VI. mjesecu 2020, potom Ryanair u V. mjesecu 2021. Do 2022. u ekspanziju je krenuo niz kompanija.
Super je da ministar kaže će Niš povećati stajanku na 9 parkirnih mjesta, sa „sadašnjih 6“. Ne ministre, Niš sada nema 6 nego 4 parkirne pozicije. Nećete povećati stajanku za 3 nego za 5 mjesta, više od 100%.
I Vesić je ponovio tezu da će se LCC seliti iz Beograda na Niš, što će financirati Srbija. No, on, za razliku od predsjednika Vučića, nije rekao da će to sufinancirati Air Serbia, nego grad Niš. Odakle sad to? Pa nije aerodrom više u vlasništvu Niša, nego ponosnom vlasništvu države. Kaže Vesić da je vrlo važno da se oslobodi prostor na Beogradu. Pobogu, zašto? Pa Beograd nema ni 8 milijuna putnika, a kapacitet mu je 15 milijuna. Beograd ima opako više kapaciteta, tamo ništa ne treba „oslobađati“. Baš me interesira što će Vinci reći na taj plan da mu netko uzme kopanije i prihode, te ih preseli na Niš.
Vesić je eto najavio i avionsku liniju za Baku u Azerbajdžanu. Vesić tvrdi da je linija za Chicago potpuno profitabilna i da je „bogami vrlo brzo postala potpuno popunjena“. Tako suprotna izjava od podataka koje je i zamaaero objavio.
Jako zgodan podatak koji je Vesić rekao je da je Air Serbia otvorila liniju prema Mostaru zato što je to obećao predsjednik Vučić. O moj bože. Ja sam mislio da kompanije otvaraju linije temeljem istraživanja tržišta i komercijalnih postulata, da o tome odlučuje management kopanije, a ne da se otvaraju jer je tako obećao predsjednik, poručio je Šćuric.
Ekonomija
„SB“ INTERVJU / ALEN ŠĆURIC, VODEĆI ZRAKOPLOVNI ANALITIČAR U REGIONU: Dva bh. aerodroma nemaju nikakvih šansi, Tuzla je propustila veliku priliku, pogledajte što rade u Sarajevu…
09. Feb. 20240
Ekonomija
STRUČNJAK ZA AVIJACIJU ALEN ŠĆURIC: Sarajevski aerodrom će i bez davanja pod koncesiju lako doći do...
12. Nov. 20233
Regija
ZRAKOPLOVNI STRUČNJAK O NESTANKU AVIONA U HRVATSKOJ: "Pilot se izgubio, njegove riječi bile haotične i panične"
30. Maj 20220
Sport
VELIKA TRI BODA U GOSTIMA: Željezničar na krilima Hiroša i Krpića deklasirao GOŠK
Prije 28 min0
Svijet
ŠTA SE DEŠAVA PREKO BARE: "Jako opasna priča se vrti oko toga da je mogući atentator bio povezan s Ukrajinom"
Prije 36 min0
Ekonomija
TEHNOLOŠKI DIV U SLUŽBI VOJSKE SAD: Intel potpisao ugovor sa Pentagonom
Prije 37 min0
Društvo
"ONA JE SINONIM ZA HRABROST!": SDP osudio ismijavanje Remzije Delić, žene koja je u genocidu izgubila dva brata, oca i muža
Prije 42 min0
Ekonomija
GRADILIŠTE STALO, MAŠINA NEMA: Hoće li Autoceste FBiH izigrati još jedno obećanje za Sarajevsku zaobilaznicu
13. Sep. 20240
Ekonomija
ŠTA SU SADA SMISLILI: Zoran Telegtija tvrdi da će od indirektnih poreza naplatiti čak...
14. Sep. 20240
Ekonomija
SVE VEĆI INTERES ZA TOPLOTNIM PUMPAMA U BiH: Sve će iznenaditi cijena ugradnje
15. Sep. 20240
Ekonomija
POZNATI UGOSTITELJ UŠAO U POSAO SA NAFTNIM DERIVATIMA: Sejo Brajlović uskoro otvara prvu benzinsku pumpu u Ustikolini, uz nju će biti i…
15. Sep. 20240
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.