Ekonomija
HDZ-ov KADAR OPTIMISTIČAN POVODOM NOVOG PROJEKTA: Lasić se pohvalio da će izgradnja dionice brze ceste kasniti "samo" 10 mjeseci
10. Apr. 20240
Ovaj saobraćajnica će umnogome rasteretiti saobraćaj na ovom prometnom pravcu
Ekonomija
23. Avg. 2024
0
Izgradnja brze ceste Lašva – Nević Polje dugogodišnji je projekt kroz centralnu Bosnu o kojem se jako dugo priča. Od velikog je značaja za sve koji putuju kroz taj kraj, naročito kroz općinu Vitez.
Njenim završetkom smanjile bi se gužve ali i omogućio brži protok roba i usluga. Radovi na prvoj dionici u punom su intenzitetu.
Radovi na LOT-u 5, koji je prvi od pet dionica i jedini koji je u izgradnji, privode se kraju i prema najavama ovaj dio bi trebao biti završen do kraja godine.
Riječ je o dionici dugoj skoro 5 kilometara od petlje Vitez, izlaz iz Poslovne zone do Nević polja. Riječ je o zahtjevnom terenu na kojem je izgrađeno 4 mosta i jedan vijadukt a na nekim potezima duž dionice radovima je prethodila regulacija rijeke Lašve i premještanje iz starog u novo korito, izvijestio je RTV HB.
Istovremeno, uveliko vlada zanimanje za LOT 4 koji bi se trebao sljedeći graditi, a koji prolazi kroz poslovnu zonu u Vitezu. Projekt je nedavno preuzelo javno preduzeće “Autoceste FBiH”.
– Nas zanima poslovna zona Vitez. To je bilo pod ingerencijom Cesta FBiH. Prije dva mjeseca smo imali sastanak s predstavnicima Cesta FBiH i općine Vitez gdje smo preuzeli kompletnu dokumentaciju i obavezu da mi implementiramo taj projekt – rekao je direktor “Autocesta” Denis Lasić.
Boris Marjanović, načelnik Viteza, rekao je da nema nikakvih problema što se tiče lokalne zajednice i “Autocesta FBiH”, te da su svi dogovori postignuti.
– Sada je na samoj struci da se napravi novi projekt i da se krene sa eksproprijacijom. Te aktivnosti su već dobile puni zamah – rekao je Marjanović.
Kako je najavio Lasić, u međuvremenu će prva dionica biti spojena na magistralnu cestu, kako bi bila u funkciji što prije.
U Vitezu očekuju intenziviranje daljnjih radova na izgradnji brze ceste ali i samo povezivanje LOT-a 5 s magistralnom cestom M5 puno bi značilo za rasterećenje prometa kroz Novu Bilu jer svi koji putuju od Viteza prema Travniku svjedoci su svakodnevnih prometnih gužvi.
Inače, trasa buduće brze ceste Lašva – Travnik – Jajce dio je proširene evropske mreže brzih cesta koja bi srednju Bosnu preko Banja Luke povezivala s Okučanima u Hrvatskoj.
Ekonomija
HDZ-ov KADAR OPTIMISTIČAN POVODOM NOVOG PROJEKTA: Lasić se pohvalio da će izgradnja dionice brze ceste kasniti "samo" 10 mjeseci
10. Apr. 20240
Ekonomija
SAD JE SVE JASNO: Prva dionica brze ceste Lašva – Nević Polje neće biti završena na vrijeme, razlog je...
23. Jan. 20240
Ekonomija
PUT LAŠVA – NEVIĆ POLJE TREBA BITI OTVOREN U FEBRUARU OVE GODINE: Evo koliko se kasni, hoće li uspjeti?
14. Jan. 20240
Ekonomija
PROBLEMIMA NIKAD KRAJA: Ponovo zapela izgradnja brze ceste Lašva - Nević Polje, glavni krivac je…
17. Sep. 20220
Sport
VELIKA TRI BODA U GOSTIMA: Željezničar na krilima Hiroša i Krpića deklasirao GOŠK
Prije 7 min0
Svijet
ŠTA SE DEŠAVA PREKO BARE: "Jako opasna priča se vrti oko toga da je mogući atentator bio povezan s Ukrajinom"
Prije 14 min0
Ekonomija
TEHNOLOŠKI DIV U SLUŽBI VOJSKE SAD: Intel potpisao ugovor sa Pentagonom
Prije 16 min0
Društvo
"ONA JE SINONIM ZA HRABROST!": SDP osudio ismijavanje Remzije Delić, žene koja je u genocidu izgubila dva brata, oca i muža
Prije 21 min0
Ekonomija
GRADILIŠTE STALO, MAŠINA NEMA: Hoće li Autoceste FBiH izigrati još jedno obećanje za Sarajevsku zaobilaznicu
13. Sep. 20240
Ekonomija
ŠTA SU SADA SMISLILI: Zoran Telegtija tvrdi da će od indirektnih poreza naplatiti čak...
14. Sep. 20240
Ekonomija
SVE VEĆI INTERES ZA TOPLOTNIM PUMPAMA U BiH: Sve će iznenaditi cijena ugradnje
Prije 23h0
Ekonomija
POZNATI UGOSTITELJ UŠAO U POSAO SA NAFTNIM DERIVATIMA: Sejo Brajlović uskoro otvara prvu benzinsku pumpu u Ustikolini, uz nju će biti i…
15. Sep. 20240
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.