HARIS SILAJDŽIĆ PROZVAO MINISTRA IZ SDP-a: "On je ekspert za dronove koji ne mari za saobraćajne kolapse"

Umjesto rješavanja problema, Šteta se snimao i isticao prizore kako na terenu mudro promatra radove. A šta da svaki dan snimamo kolaps u Sarajevu?

  • Mini market

  • 03. Avg. 2024  

  • 0

Asfaltirana je još jedna cesta. Majdanska ulica je dobila nove slojeve asfalta. Teško je naći zamjerku ovim prizorima snažne crne boje slikanih iz ptičije perspektive. Vozila će tu ići kao po loju. Na ovo računa ministar saobraćaja Kantona Sarajevo Adnan Šteta. Ipak, zamjerke su velike, kilometarske. Tolike su i kolone tokom gužvi u Sarajevu. A gužve su svakodnevne, čak i vikendom. Godinama. Šteta nema namjeru da ih barem ublaži. Nema viziju, niti inicijativu. To mu ne sugerišu ni kolege iz Vlade ili skupštinske većine", piše za novinsku agenciju Patria zastupnik Stranke za BiH u Parlamentu Federacije BiH Haris Silajdžić

Umjesto stvarnog posla, samo fotografisanja i kreiranja moćnih dinamičnih videa snimljenih dronovima za minijaturne pomake u oblasti saobraćaja. Ovo patološko samoreklamiranje valjda treba da nam skrene pažnju, da ublaži nervozu zbog kašnjenja usljed nesnosnih gužvi u gradu koji je pet godina pod vlašću nesposobne Trojke.

A nije Šteta samo presvlačio saobraćanice koje su drugi napravili. On je i rekonstruisao tramvajsku prugu. Istina je da smo dobili lijepe tramvaje, ali oni su pružili udobnost, bez povećanja brzine prevoza putnika. Dobili smo i nove trolejbuse. Gužve su ostale. Čak su se za Štetinog mandata i povećale. Tramvaji i trolejbusi su upotpunili i estetski ugođaj, ali nama trebaju nove saobraćajnice, novi sistemi za upravljanje u ovom sektoru, ali toga nema. Imamo zastoj u razvoju glavnog grada. Tačnije, Šteta nema kapaciteta niti znanja da prati rast broja vozila i dinamiku poslovanja i življenja u glavnom gradu naše države.

Svakodnevno čekanje u kolonama, kretnje mic po mic, konstantna izloženost stresu desetina hiljada vozača i putnika, imaju utjecaj na kolektivno zdravlje. Veliki su to nanosi ljutnje kada svaki dan na nekoliko mjesta morate ići puževim korakom i dugo biti zarobljeni u koloni vozila.

Sjetimo se koliko su eksploatisani pruga, tramvaji i trolejbusi, na stotine obilazaka, fotografisanja, gostovanja u režimskim medijima, dron-videa za društvene mreže. Prosto smo zagušeni propagandom koja je trebala da nas ubijedi da je bitniji dizajn stolice u novom tramvaju, od sati i sati, dana i dana koje provodimo čekajući u kolonama vozila. Umjesto rješavanja problema, Šteta se snimao i isticao prizore kako na terenu mudro promatra radove. A šta da svaki dan snimamo kolaps u Sarajevu?

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...